lurer litt ang. bv treff

mille.

Gift med forumet
Har snakket litt med Helenen i dag og vi er egentlig ganske klare for å ta en tur til oslo til høsten.
treffe noen av dere andre og SHOPPE litt til oss og barna [;)]
Hvor mange ville vært med på noe sånt om vi hadde fått det til??

De som vil kan jo ha en overnatting også...

JEG ER MED!!!!! Også Ludvig da selvfølgelig! [:)] GLEDER meg allerede!!!!

jeg blir gjerne med... faren min bor i oslo og vi har tenkt oss dit en tur til høsten[:)]

jeg er med

Jeg er med! Kjempekoselig! [:)]

mulig....skal dere være i oslo en helg da el?

hadde vært veldig kjekt å få shoppet på Zara da [:)]! Jeg har en venninne jeg og snuppa kan overnatte hos også, så det er godt mulig at vi slenger oss på!

ORIGINAL: krølle..

vi tenkte en overnatting ja...
tiden går fort om vi bare skal være der en dag.

ORIGINAL: helenen

Jeg tenker at det kanskje hadde vært bedre med en ukedag? Vi har jo permisjon og "fri" fra jobb [;)]. Her i gården er det ofte litt fullbooket i helgene, så en ukedag(er) passer bedre for meg. Dessuten er det kanskje billigere billetter for de som kommer langveisfra hvis en reiser utenom helgen? Mindre penger på billett=mer penger på shopping. Jeg har en lang "date" med Zara [:D]

du er lur!!!!

ORIGINAL: helenen

Jeg tenker at det kanskje hadde vært bedre med en ukedag? Vi har jo permisjon og "fri" fra jobb [;)]. Her i gården er det ofte litt fullbooket i helgene, så en ukedag(er) passer bedre for meg. Dessuten er det kanskje billigere billetter for de som kommer langveisfra hvis en reiser utenom helgen? Mindre penger på billett=mer penger på shopping. Jeg har en lang "date" med Zara [:D]

jah dette var kjempe lurt. Da kan en få tak i ganske billige biletter. *har også lyst å bli med* men jeg må se det litt ann tror jeg....

åh, det hadde vært skikkelig gøy! Det har jeg også lyst til. Litt langt, men det er da fint å reise med tog. [:)]

Kanskje jeg møter dere jeg og[:)] Jeg bor i Oslo da..15 min å gå til Zara fra her jeg bor, så jeg har vært der en del kan du si[:D] Hadde vært koselig å møtes!

Jeg blir også med til Oslo det hadde vert kjempe artig. Fint om vi kunne bli enige om en dag litt tidlig for da er det lettere å få tak i billige billetter [;)] og eventuelt hotell.
Kjempe artig om så mange som mulig kan delta [:D][:D]

Eh. mulig jeg kan få tak i billig hotell gjennom jobben viss vi bestemmer en dag og det blir bindende påmelding. Ikke helt sikker men det går jo ann å undersøke vet vi ansatte får gode rabatter. Så om bestillingen går gjennom meg for hotell er det en mulighet folkens [;)][;)]

ja, det hadde jo vært noe.
Vi kan i allefall alltid vi, er ikke så mye som skjer i ukedagene.
skal vi begynne med å finne en mnd??

september/oktober?

Kanskje det er stor sjans for fint og behagelig ver i september?? Jeg skal uansett prøve mitt beste for å stille [;)]

september passer bra!!
VI KOMMER!!! [:D]

skal begynne å spare litt nå... her skal det handles... [;)]

Å ja håper virkelig mine ekstra kosekilo er borte da for det gjør shoppingen enda bedre  
Sånn ja hokkus pokkus bli vekke..
Det nytter nok ikke å vilje dem bort, så jeg får heller trene lattermusklene litt .. Fløler meg bedre allerede.

Hååper det eventuelt blir mot slutten av september, for vi kommer hjem fra syden 3. september. Blir litt stress å reise til Oslo med en gang. [;)]

ORIGINAL: Nesing

Det må vi da kunne få til, Misin! Vil at flest mulig skal delta tross alt. Syden? Hørtes ikke noe deilig ut i det hele tatt, det [;)]..... 

jeg vet, gruer som bare det. Huff, restaurantmat og sol og varme i en hel uke! [:'(][;)][:D]

Back
Topp