Lurer kroppen meg?

Malins83

Forelsket i forumet
Har i heile dag hatt utruleg hodepine,murringar nederst i magen og vore veldig trøtt.. Desse symptoma hadde eg i starten av graviditeten, men så forsvann dei litt. Eg er idag 7+0, etter mine berekningar, har lav hcg og ved 6+2 så såg legen kun fostersekken på ultralyd? Andre som har hatt det slik? Eg lurer på om kroppen fortsatt trur den er gravid, men at eg opplever ein ny MA.
 
Symptomene kan sitte lenge i kroppen, men ikkje ta sorgene på forskudd. Ka tid ska du tilbake igjen for å se?
 
Jeg var på TUL når jeg var 6+6, og da fant legen jun et fosteranlegg. 5 dager senere dukket det opp et lure embryo med fine hjerteslag. Så mulig det var for tidlig for deg til å se noe?
 
Jeg var på TUL når jeg var 6+6, og da fant legen jun et fosteranlegg. 5 dager senere dukket det opp et lure embryo med fine hjerteslag. Så mulig det var for tidlig for deg til å se noe?
Åååh, for ein lettelse ❤️ Fælt å gå slik å vente, men eg håpar jo sjølvsagt på det beste. Hadde MA ifjor, men da hadde eg null symptom på graviditet foruten om positiv test, men da var hcg’en dalande på prøvane.
 
Nå visste det litt blod på papiret når eg var på do, ikkje i urinen.. Ikkje særlig mykje ! Men eg blir ekstra bekymra, da eg aldri har opplevd dette før og sidan hgc’en var stigande, men lav så tenker eg at dette er starten på ein abort
 
Nå visste det litt blod på papiret når eg var på do, ikkje i urinen.. Ikkje særlig mykje ! Men eg blir ekstra bekymra, da eg aldri har opplevd dette før og sidan hgc’en var stigande, men lav så tenker eg at dette er starten på ein abort
Koss gjekk natta? Kom det mer blod?
 
Back
Topp