Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Skulle ønske jeg ikke kjente meg så gravid så tidlig som jeg er, jeg Har god følelse altså, og er egentlig ikke redd for at det skal gå galt - men ventetiden blir fryktelig lang.. og med murringer, kvalme, svimmelhet, syke hormonsvingninger OG halsbrann fra femte uke går ting treeeegt! :/
Det kommer vel plutselig over meg å her etterhvert
Sist gang var jeg avhengig av å se fødeavdelingen og satt og sippa og grein til det Spent på om det blir likt denne gangen å
Ååh! Jeg og! Haha, mannen sa det igår faktisk; "Veitu.. jeg er lei av all den praten om fødsler og babyer ENDA jeg.." Har en på fire fra før.. kanskje litt over middels interessert jeg kanskje
One born every minute er fra England, Jordmødrene gikk på nrk (finnes kanskje fortsatt på nett-tv) og Fødeklinikken på FEM Haha. Kan jo kanskje forstå mannen litt..
Å ja! Fødeavdelingen var det jo såklart! Haha, nei de hormonene altså! Er ikke greit En ting er når de "vanlige" følelsene bare blir forsterket, men jeg husker gråtetokter som kom vitterlig INGENsteds fra. "Sitter du der og griner?!" -jaaaa!! Og jeg veit ikke hvorfor og jeg klarer ikke slutte og jeg er så sliiiiiten.. buhuuuu
Hahah. Herre. Nesten bedre med kvalme, mest plagsomt bare for meg det