Lurer jeg...

Det kommer nok;)

Hehe ja den gjør nok det :) Bare med de andre så kom det med en gang og nå merker jeg jo ikke noe til det :p Utenom at jeg MÅ ha iskald cola :p

Hehe:p

Skulle ønske jeg ikke kjente meg så gravid så tidlig som jeg er, jeg :p Har god følelse altså, og er egentlig ikke redd for at det skal gå galt - men ventetiden blir fryktelig lang.. og med murringer, kvalme, svimmelhet, syke hormonsvingninger OG halsbrann fra femte uke går ting treeeegt! :/

~ ♥ ~ > Sendt fra mobil < ~ ♥ ~

Det kommer vel plutselig over meg å her etterhvert :p
Sist gang var jeg avhengig av å se fødeavdelingen og satt og sippa og grein til det :p Spent på om det blir likt denne gangen å :p

Jeg elsker å se fødselsprogram på tv :) såvidt jeg vet er det bare det svenske som går nå?

Ååh! Jeg og! Haha, mannen sa det igår faktisk; "Veitu.. jeg er lei av all den praten om fødsler og babyer ENDA jeg.." Har en på fire fra før.. kanskje litt over middels interessert jeg kanskje :p

One born every minute er fra England, Jordmødrene gikk på nrk (finnes kanskje fortsatt på nett-tv) og Fødeklinikken på FEM :D Haha. Kan jo kanskje forstå mannen litt..

Her lo gubben godt av hormontrollet hver gang jeg så på fødeavdelingen for jeg sippa og grein :p
Å jeg like sinna hver gang for at han gjorde narr av meg :p

Å ja! Fødeavdelingen var det jo såklart! Haha, nei de hormonene altså! Er ikke greit;) En ting er når de "vanlige" følelsene bare blir forsterket, men jeg husker gråtetokter som kom vitterlig INGENsteds fra. "Sitter du der og griner?!" -jaaaa!! Og jeg veit ikke hvorfor og jeg klarer ikke slutte og jeg er så sliiiiiten.. buhuuuu
Hahah. Herre. Nesten bedre med kvalme, mest plagsomt bare for meg det ;)

Hahaha disse grinetoktene er bra irriterende, hvertfall når de plutselig kommer og det er for noe som egentlig bare er kjempe teit :p

Back
Topp