Lurer ille egentlig :/

snart3?

Forelsket i forumet
Jeg var på februar forumet men mistet nesten like fort som vi fant ut så vi har prøvd igjen å komme inn her :)

Legen regnet med at egget ikke hadde festet seg og at den kom med en blødning og da kom mensen også. Så utifra den dagen jeg begynte blø hadde jeg eggløsning fra 16-20 juni.
Så da skulle jeg ha hatt mensen på mandag som var, men i steden kom det en blødning på lørdag. Men jeg har hatt veldig kraftinge blødninger i mine andre perioder, men ikke denne gangen. Pluss sterke menssmerter.

Jeg har hatt litt blod i ny og ne og det er litt rødt og noe sånn brunt utflod på en måte. Så lenge jeg skulle feire min bursdag på lørdagen som var tenkte jeg at jeg skulle teste meg for sikkerthets skyld for hadde den vist gravid hadde jeg hoppet på vannflaska i steden :) Men jeg ventet jo mens på mandag også kom det da noe blod på lørsdag men testet fordet.
To tester viste ikke noe :(

Men kan det være for tidlig at jeg kanskje har bommet på eggløsninga mi? For denne mensen( om det er det) kjenner jeg ikke igjen. På testene står det jo at du kan teste deg 4 dager før forventet mens.

Litt frustrert :( Har nesten ikke lyst til å ta en ny test for var ille hardt å miste like for som jeg fikk nyheten sist :(

Veldig veldig vanskelig å si. Det må være veldig tungt for deg. Jeg ville nok kanskje prøvd på en test til, og sett da. Ønsker deg masse lykke til.

Første mens etter man har mistet kan komme litt før eller etter man venter den. Mengde & smerte kan også variere noe fra "normal mens". ELLER man kan oppleve at kroppen er som normal igjen. Jeg skjønner veldig godt at du er usikker på om du har vært gravid, og så mistet igjen. Det er HELT normalt å føle det slik! Testene viser negativt, så da er nok mensen din bare litt i ulage. Masse lykke til fremover!!

Back
Topp