Lurer enda litt mer jeg...

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Noen her som har gått lenge med rosa utflod etter slimproppen har gått, før fødselen var i gang?` Hvor lenge?  Prøver å innstille meg på å gå en stund til, men så skjer det noe hele tiden som tyder på fødsel. Tror det må være tegningsblødning jeg har hatt idag, og det murrer og kommer rosafarget utflod/slim...    
Hva er deres erfaringer?

ingen erfaring,men sender en stor lykke til  rekner med at det er fritt fram(altså ukemessig) for at babyen kan komme når du skriver det sånn?

ms.bonita skrev:
ingen erfaring,men sender en stor lykke til  rekner med at det er fritt fram(altså ukemessig) for at babyen kan komme når du skriver det sånn?

Takk for det!  Ja, er 39 uker til mandag, så hun må bare komme om hun er klar :)

jeg hadde det ca 12 t før vannet gikk og fødselen startet.. Lykke til uansett! :)

Slimproppen gikk torsdag og vannet fredag, gutten vår er født på lørdag!

Jeg gikk bare noen timer slik før veene startet. Lykke til!

Takktakk. Ligger i senga med kraftige tak/svake rier. Er ganske sikker på at det er noe i gjøre nå, er det typiske " beltet" som strammer rundt mage og rygg. Dette er definitivt ikke kynnere hvertfall. Lurer på hvor lenge jeg skal tørre å vente med å gi beskjed til besteforeldrene som må være barnevakt.... Det KAN jo være falsk alarm.....?

Back
Topp