lurer dere på hvordan??? (bilder/film)

Eflisabeth

Betatt av forumet
uff.. jeg blir helt dårlig jeg,når jeg ser hva vi må igjennom...
får helt vondt i maven min,kommer aldri til å klare noe sånt jeg!!!
angrer litt nå for at jeg kikka på alle de fødsels bildene..
fikk helt angst!!!!!!!!!!

hmm ja jeg også... fy søren og jeg som skal ha ut to*uæhhhh*

Huff!! Den første sia var helt forferdelig. Lurer virkelig på om kjæresten min kommer til å takle det. Ja, ja det er jo noe av det mest naturlige som finnes, men...

Gud, tårene bare renner nå.
Hvordan skal dette gå??

Vil jo ha ungen ut, men... [:(]

Ut skal den vel uansett. hehehe... Og jeg prøver å si til meg selv at har andre klart det så skal jaggu jeg også klare det. hmm 

det pleier jeg også si. har andre klart det så skal jeg også klare det[;)][;)][;)]

Dere må ikke bli skremt..det er vondt og føde men det er glømt etterpå...jeg husker ikke hvor vond fødselen var!jeg synes epturalen var det vondeste under f'øselen jeg!

ORIGINAL: lillemora

angrer litt på at jeg såg det dere der.. off så  dorli jeg ble... klarte liksom ikke og slutte og se heller måtte liksom få me meg alt[:'(]...stakkars typen min
[/Nu har jo jeg vært gjennom en fødsel før, men jeg tenkte mengang at stakkars de som ikke har født å ser disse bildene. Men: slapp av folkens. det går så bra så. ser jo ganske ille ut.. akkurat som å presse en vannmelon gjennom ett nøkkel hull, men nå er vi jo lagd slik at vi klarer det alle sammen. er ikke noe å være redd for.. det er jo en hel prosess man skal gjennom før ongen er ute da. er jo vondt, men ikke så ille at man ikke klarer det. dessuten finnes det mange smertestillende man kan fa da.. Håper dette var til oppmuntring å trøst??[;)] å angående det med typen, så trenger han jo ikke stå å glane rett opp i der da. [:D]]

Back
Topp