lurer berre litt...

RaMona78

Forelsket i forumet
Dere som syns det er greit at mannfolka som er på fest kjem heim langt utpå neste dag...syns dere det er like greit om det er hos ein kompis eller hos ei dame.. ?
Syns det er respektløst eg..kva kan grunnen vere til at ein absolutt ikkje kan klare å komme seg heim i egen seng liksom ?

Og ikkje for å vere frekk..dere som syns dette er greit er mannfolka deres under 25 år ? for etter erfaring så trur eg dei fleste mannfolk over 30 veit betre enn å drikke seg evt. så full at ein ikkje klarer å komme seg heim, og veit liksom sin plass..

meiner ikkje noke vondt med det altså..men syns det var litt rart at så mangen syns at dette var greit..er det ikkje litt naivt å godta sånn oppførsel ? eller er det me andre som helst liker at mannen vår kjenner sin plass som er sære ?

nei, det er ok hos en kompis, men ikke ok hos en dame. og det er ok hvis han gir beskjed, men ikke hvis han ikke gir beskjed! MEN det skjer aldri, siden han aldri er full. hehe

ORIGINAL: RaMona78

Dere som syns det er greit at mannfolka som er på fest kjem heim langt utpå neste dag...syns dere det er like greit om det er hos ein kompis eller hos ei dame.. ?
Syns det er respektløst eg..kva kan grunnen vere til at ein absolutt ikkje kan klare å komme seg heim i egen seng liksom ?

Og ikkje for å vere frekk..dere som syns dette er greit er mannfolka deres under 25 år ? for etter erfaring så trur eg dei fleste mannfolk over 30 veit betre enn å drikke seg evt. så full at ein ikkje klarer å komme seg heim, og veit liksom sin plass..

meiner ikkje noke vondt med det altså..men syns det var litt rart at så mangen syns at dette var greit..er det ikkje litt naivt å godta sånn oppførsel ? eller er det me andre som helst liker at mannen vår kjenner sin plass som er sære ?

hehe..syns ikke det er naivt nei. Jeg synes derimot det er naivt å tro at man kan styre et annet menneske. Jeg mener at selv om man er et par så kan man ikke "låse fast" mannen, om han har lyst på nach, så får han det[:)] Stoler på han jeg..

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg krever jo ikke at han skal komme hjem om det ikke går busser og det koster fem hundre kroner med taxi. Om han vil være hos en kompis og drikke til han segner om på sofaen,så vær så god!

det er jo noke heilt annet..ein veit jo evt. at det ikkje går noken buss, men viss ein er på fest i byn..og veit at ein ikkje kjem seg heim på natta om ein drar videre til ein kamerat alikevel..då forstår eg ikkje poenget, kan ein ikkje berre dra heim då liksom...må ein drikke og feste til morningen ?

Hadde ikke likt at han hadde sovet hos en annen dame. Til en kompis hadde vært greit da.. Tror jeg.
Ingen av oss fester eller drikker så det blir litt vanskelig å si :S Skal ikke sitte her å påstå noe ..

Her har det ingenting med å låse noken fast, eller styre den andre..for vår del handler det om respekt for kvarandre, og er ein på fest så drar ein heim og legger seg etterpå. Men mulig me har blitt " voksen " og ikkje ser behovet for å drikke videre etter kl 04 liksom... Eg styrer ikkje min mann, han trenger ikkje å styres for han klarer å styre seg heim i eigen seng heilt på egen hand [;)][:D]

ORIGINAL: Bolla85

Hva får deg egentlig til å tro at man drikker mer hvis man sover borte? Og hva har det med alder å gjøre? Foreldrene mine kan også sove over der de (enten sammen eller hver for seg) er på fest siden det er mer praktisk. Og de er ikke under 25[:D]

ikkje vanlig i våre kretser, så berre lurte på om dette var eit "ungt fenomen"[;)]

Her har det ingenting med å låse noken fast, eller styre den andre..for vår del handler det om respekt for kvarandre, og er ein på fest så drar ein heim og legger seg etterpå. Men mulig me har blitt " voksen " og ikkje ser behovet for å drikke videre etter kl 04 liksom... Eg styrer ikkje min mann, han trenger ikkje å styres for han klarer å styre seg heim i eigen seng heilt på egen hand [;)][:D]

Er jo helt greit om du og din mann ikke liker å drikke etter kl 04.00, men noen andre synes kanskje det er litt gøy, selv om man er voksen og har barn(!!)[:)]

så klart, eg legger meg ikkje oppi kva andre syns er greit eller ikkje, eg vart berre litt overrasket over at så mangen syns at det er ok at mannen ikkje kjem heim før t.o.m så seint som 3 utpå neste dag..
Er i grunn berre glad for at dette ikkje er eit tema hos oss ein gang[:D]

me har sovet over hos vennepar ( 2 ganger kanskje i løpet av 1,5 år ), men me hadde aldri dratt ein heim aleine og ein hadde dratt videre på fest, og den hadde sovet der..då hadde me enten dratt på festen begge to, eller dratt heim begge to. sånn er det berre her.

det er vel heller slik at siden han er over 30 så er det greit fordi jeg vet han er voksen nok til å oppføre seg på nachspiel, hadde han vært uner 25 derimot.......[8D][8D]

ja du har vel eit poeng der Black Beauty[:D] haha

For å være helt ærlig så skjønner jeg ikke helt poenget med denne tråden...
"Jeg har en snill mann som ikke vil feste lenge. Jeg skjønner ikke at noen kan være sammen med de som drar på nach!!"
Mener du at det er kvinnen som skal bestemme hvor lenge mannen skal være på fest da? "må være tilbake senest 03.00." Hva om mannen synes det er gøy å henge med kompiser til morgenkvisten, skal man da nekte han det?? Ja, det vil bli et langvarig forhold....

ORIGINAL: heidu

"Jeg har en snill mann som ikke vil feste lenge. Jeg skjønner ikke at noen kan være sammen med de som drar på nach!!"
Mener du at det er kvinnen som skal bestemme hvor lenge mannen skal være på fest da? "må være tilbake senest 03.00." Hva om mannen synes det er gøy å henge med kompiser til morgenkvisten, skal man da nekte han det?? Ja, det vil bli et langvarig forhold....

viss du hadde lest det eg har skrive, så går dette begge veier. Eg kunne ikkje tenke meg å dra videre på fest for å sove der viss min mann ville heim, då er det ein selfølge at eg drar heim med han, og altså omvendt.
Men ja eg har ein snill mann[:D]
Beklager at eg ikkje kan ta det du skriver seriøst når du klarer å avslutte setningen med Ja det blir eit langvaring forhold..seriøst??
Når ein er eit par som respektere kvarandre så mykje, og heller ikkje ønsker å dra heim uten den andre personen, derfor skal me liksom ikkje få eit langvarig forhold..ja jøss, det setningen holdt mål du..

ORIGINAL: heidu

viss du hadde lest det eg har skrive, så går dette begge veier. Eg kunne ikkje tenke meg å dra videre på fest for å sove der viss min mann ville heim, då er det ein selfølge at eg drar heim med han, og altså omvendt.
Men ja eg har ein snill mann[:D]
Beklager at eg ikkje kan ta det du skriver seriøst når du klarer å avslutte setningen med Ja det blir eit langvaring forhold..seriøst??
Når ein er eit par som respektere kvarandre så mykje, og heller ikkje ønsker å dra heim uten den andre personen, derfor skal me liksom ikkje få eit langvarig forhold..ja jøss, det setningen holdt mål du..

Jeg mener man respekterer hverandre mer om man lar den andre parten få gjøre ting h*n liker. Om vi var ute på byen og mannen vil hjem og sove og jeg vil på nach med noen venninner ser jeg virkelig ikke problemet med det! Om man skal være sammen hele livet, så må man få være individ og ikke bare par heeele tiden[:)]
Jeg oppfatter det nesten som at dere ikke stoler på hverandre om ikke den ene parten kan være alene med andre folk noen timer....

syns ikkje det blir noke poeng å dra denne tråden lengre enn dette når me er to stk som ikkje aner noke om kvarandre.
Men me stoler på kvarandre 100 %, ingen fare. Me har berre eit annet syns på det å dra videre på fest for så og sove der, det er jo det tråden handler om. Me kan gjerne dra ut ( skjer jo aldri men det er jo fordi me trives best heime eller hos venner, litt ferdig med den festegreia begge to ) kvar for oss, og stoler på kvarandre da, men me kommer alltid hjem og sover.

haha Hvor har du det ifra , at de over 30 år kommer straks hjem etter fest/nach ?

[8D]

Har Møtt ganske mange menn og damer over 35 år som fester laaangt på natt

Hos kompis er det greit. Hos ei dame er ikke greit nei... Og han må alltid si ifra ellers er helvete løs! [8D]

Naivt syns du?

Ikke hvis man faktisk stoler på mannen sin! [:)]

Back
Topp