Lurer bare på.....

• Trådstarter Trådstarter @
  • Opprettet Opprettet

@

Andre møte med forumet
Mange som titter innom trådene som blir lagt ut, men ikke mange som har noe å si!!! Hva er folk ute etter? Trodde jo det var babyverden helt til man begynne å lese....

derfor tittet jeg også innom, men ikke mye baby informasjon på denne tiden....   Men det er HELT OKEI, man trenger jo annet å snakke om. Men måtte jo sjekke ut hva liv det er her, mange som titter og få som har noe de skulle sagt!!!

sorry, er jeg ikke kjapp nok.... Nei, det jeg leste på første siden ga jo ikke det mest positivet inntrykket............ Det vil ikke bli akseptert at folk mobber, bruker stygge ord mot hverandre og er ufine! Terskelen for å sende ut varsler og stenge ute brukere vil fra nå av bli lavere inntil alle lærer å holde seg innenfor forumsreglene våre!

Det var mitt førsteinnrykk..... å man må jo få lure!

ORIGINAL: @

derfor tittet jeg også innom, men ikke mye baby informasjon på denne tiden....   Men det er HELT OKEI, man trenger jo annet å snakke om. Men måtte jo sjekke ut hva liv det er her, mange som titter og få som har noe de skulle sagt!!!

Vet ikke hva du er på jakt etter, men er enig i at på generell forumet så er det ikke så mye barnesnakk... Derimot så er det mye barnesnakk på "Født i ...." forumene, spebarnsforum, småbarnstid forum +++

ORIGINAL: Ariana

Er vell derfor man har delt det opp i forskjellige formumer også kanskje? dette er jo generell da, så er det spedbarnstid, førsvangerskapet, svangerskapet, termin i januar, født i desember osv....

Signerer[:)]

men må si jeg er enig at det virker litt avskrekkende for nye medlemmer med den skjenneprekentråden til moderatoreen som ligger på topp.[8|]

Vet ikke hvordan det er med andre, men jeg (grunnet min til tider irriterende nysgjerrighet) klikker meg inn på helt totalt uinteressante tråder fordi de har en intetsigende overskrift. Hmm... Omtrent som denne tråden.

Back
Topp