Lurer ang termin

^Yakine^

Glad i forumet
Jeg har jo egentlig ikke hatt mens siden i januar, 5 dager før jeg tok ut spiralen. Skal jeg regne fra da eller fra de blodsporene som var på truseinnleggene i februar? Første dag i siste mens var 20.januar, og de blodsporene var 8.februar. Jeg tok ut kobberspiral, så det skulle ikke fucka noe med syklusen det...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ville ikke regna fra blodspor tror jeg. Kanskje det var eggløsning rett og slett? Noen får jo en liten blødning når de har eggløsning. Uansett er det ikke godt å vite, siden du akkurat har slutta med prevensjon. Syklusen blir jo litt tullete av det i starten... Blir spennende å se på ultralyd når du får termin da!

Fikk du sterk test med en gang du testet eller?

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Jeg testa den 20.februar, for jeg hadde ikke fått mens, men da ble det ikke gravid. Så jeg ga litt opp egentlig, men når jeg testa igjen så peip det tvert :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var det ikke festeblødning du hadde da?? :) kan jo være det også, om det kan stemme med unnfangelse osv :)
 
Jammen om jeg vet... Vanskelig! :p kan de måle hcg i fht hvor langt man er kommet da?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jammen om jeg vet... Vanskelig! :p kan de måle hcg i fht hvor langt man er kommet da?


Sent from my iPhone using BV Forum


Hvis man gjør det tidlig, så kan man vel få en pekepinn. Vet det finnes en hcg chart over normale verdier, men man produserer jo ulik mengde i hvert svangerskap. Skal se om jeg finner det...

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Ville nok spurt legen, da kan legen kjenne på magen og se om han kjenner hvor høyt opp livmoren har kommet, han kan også samtidig henvise deg videre til ultralyd for å fastsette termin :)
 
Jeg synes jeg kan kjenne livmora over kanten på skambeinet da, men det kan jo være tilfeldig og...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da jeg var til legen forrige uke, var 4+6 da, da tok han blodprøve og sa at de kan se på blodprøven hvor langt man er på vei ca om man lurer på det. Jeg er ganske sikker, så har helt glemt å ringe å spørre hva resultatet ble :)
 
Back
Topp