luremamma

addi

Forumet er livet
de første dagene var lille Fridtjof veldig krevende. Jeg fikk ikke gjørt noenting, han begynnte å skrike med en gang så fort jeg la han ned at hun skulle ligger alleine i vuggen eller senga en stund. Verdens snilleste unge så lenge pappa eller mamma er tilstede, men han skriker med en gang vi legger han ned og ikke ligger ved siden av han.

I går brukte jeg bæresjal, noe som hjalp veldig. Jeg hadde hendene fri og kunne gjøre ting og i tillegg bære Fridtjof med meg. Men jeg kan jo ikke bære han rundt hele tiden, han må jo etterhvert også klarer seg litt selv.
Så i dag brukte jeg "luremamma". Jeg lå han i vuggen og la t-sjorta mi som jeg hadde på meg i noen timer som en polse med i vuggen, redd ved siden av han. Han snudde seg mot den og lå fredelig og stille i vuggen en god stund inntil han ville har mat.

Noen andre som har tips til meg hva jeg kan gjøre for å få ungen til å ligge i vuggen uten å gråte?

Har ikke noe tips æ..huske kossen guttan va..
Men æ ser den her frøkna..for d første sover hun nesten hele tia..men når ho e våken,så godtar hun å ligge for seg sjøl i vogna..
Nesten at æ får dårlig samvittighet av å la henne være "aleine",sånn i sitt eget selskap..[8|]

Men luremamma e en god ide..du kan jo bruke en klut eller noe annet enn tskjorte,så småen får sæ en koseklut med d samme..

Back
Topp