Lure tips

Y_lill

Glad i forumet
Tenkte det kunne vera ein ide med ein tråd for praktiske tips? Store og små ting :)

Tips frå meg: det kan vera heilt håplaust å få vekk bæsjeflekkar frå babykle - zalo er supert! Gni det inn og skyll, får du ikkje vekk alt så legg det til bløt i zalovatn. Har redda fleire antrekk her :)

Kommer ikke på noe i farten, men genial tråd!! Kommer sterkere tilbake .... I tenkeboksen :)

Bruke potetmel i stumpen når den er sår. Funker MYE bedre enn salve :))

Funker det på ullklær og? De skal vel helst ikke bløtlegges har jeg hørt. 

sandkassa skrev:
Funker det på ullklær og? De skal vel helst ikke bløtlegges har jeg hørt. 

Det funker iallfall å bruka zalo på flekken, det tar uansett det meste, dersom du ikkje vil legga det i bløyt

Zalo funker som bare det for å ta flekker på ull :)

Et tips for de som sliter med at barna våkner når man legger dei i senga: Ha varmeflaske i senga en stund før legging. De fleste vil vell våkne når man går fra å sove på et varmt godt fang, til å bli lagt i en kald og guffen seng ;)

Beste for å få vekk flekker er gallesåpe. Den tar ALLE flekker, tilogmed på ullklær.

Syntocinon spray letter ammingen (utdrivingen av melken) er på resept. Sjekk store klær før de er for små! Størrelsen på klær varierer, størrelse 56 kan være like stor som 62 og motsatt, så en kan få seg noen overraskelser vis en ikke prøver klærne, men lar de ligge ubrukte i klesskapet litt for lenge!

Back
Topp