Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lille_84
Jeg slet også med stikkinger og svie i brystet, men det kom og gikk. Snakket med jordmor om dette, og hun sa at jeg måtte følge med om det strålte eller stakk hele tiden. Da kunne det være brystbetennelse, og da måtte jeg ringe legen. Høres ikke noe godt ut [&:]
ORIGINAL: biddy
Jeg slet også med stikkinger og svie i brystet, men det kom og gikk. Snakket med jordmor om dette, og hun sa at jeg måtte følge med om det strålte eller stakk hele tiden. Da kunne det være brystbetennelse, og da måtte jeg ringe legen. Høres ikke noe godt ut [&:]
hva det brystbetendelse når det stakk eller strålte? litt treg jeg ;P
ORIGINAL: biddy
hva det brystbetendelse når det stakk eller strålte? litt treg jeg ;P
Ettersom jeg forsto kunne det være det om det strålte og stakk i brystet [:)] Da var det visst viktig at man kontaktet lege.
Men det har stikki i brystvortene mine ofte, og det var ikke noe farlig. Da skulle jeg bare følge med om det ble verre, og om det var der hele tiden, ikke å kom og gikk. Jeg lekker en god del, så var visst derfor det stakk til tider, sa hun.