lure på...

biddy

Glad i forumet
e de muli å få brysbetendelse no?

Vi kan jo begynne å produsere melk nå, så da er det sikkert mulig å få brystbetennelse også vil jeg tro. Ring føden og spør dem. [:)]

jeg har hatt san svie i begge brøsta i heile dag, kan ikke huske de var slik sist [>:]

JA! Det er mulig. Gå med ullinnlegg i bh om det er kaldt ute. Har ikke hatt det, men hørt at det er VELDIG vondt og ubehagelig..

ORIGINAL: tone_mor

man kan få det! jeg har allerede fått det, gyn legen som sa at jeg hadde det ga meg ett råd, maser i dusjen forsiktig i ringer, men IKKE klem ut melka!

takk for råde :D 

Jeg slet også med stikkinger og svie i brystet, men det kom og gikk. Snakket med jordmor om dette, og hun sa at jeg måtte følge med om det strålte eller stakk hele tiden. Da kunne det være brystbetennelse, og da måtte jeg ringe legen. Høres ikke noe godt ut [&:]

ORIGINAL: Lille_84

Jeg slet også med stikkinger og svie i brystet, men det kom og gikk. Snakket med jordmor om dette, og hun sa at jeg måtte følge med om det strålte eller stakk hele tiden. Da kunne det være brystbetennelse, og da måtte jeg ringe legen. Høres ikke noe godt ut [&:]

hva det brystbetendelse når det stakk eller strålte? litt treg jeg ;P

ORIGINAL: biddy

Ettersom jeg forsto kunne det være det om det strålte og stakk i brystet [:)] Da var det visst viktig at man kontaktet lege.
Men det har stikki i brystvortene mine ofte, og det var ikke noe farlig. Da skulle jeg bare følge med om det ble verre, og om det var der hele tiden, ikke å kom og gikk. Jeg lekker en god del, så var visst derfor det stakk til tider, sa hun.

ORIGINAL: biddy

Ettersom jeg forsto kunne det være det om det strålte og stakk i brystet [:)] Da var det visst viktig at man kontaktet lege.
Men det har stikki i brystvortene mine ofte, og det var ikke noe farlig. Da skulle jeg bare følge med om det ble verre, og om det var der hele tiden, ikke å kom og gikk. Jeg lekker en god del, så var visst derfor det stakk til tider, sa hun.

Det er ikke i brystvortene men hele shiten :P Jeg burde vel kontakte lege da for det har stråla/støkke/svidd i 2 daga.....VONDT [&:]

Oiii det visste jeg ikke! Bruker ULL ammeinnlegg når det er veldig kaldt ute, for det gjør ufattelig vondt i brøsta da[8D]

Back
Topp