Lure på..

Natepia

Glad i forumet
Når d gjell avføring t babyan,kainn d gå nånn daga i mellom de har bærsj i bleien?
Lillepia mi hadde ingen bærsj bleie i går,å t nu har ho heller ikkje hatt bærsj bleie..
Burde æ være engsteli?
Ho gulpe en del,fjærte en del å rape :)
Så d e jo bra..

Ammer du på "fulltid" trenger du ikke uroe deg- mm-barn kan gå uten å bæsje i opptil nesten to uker....[;)]

ORIGINAL: Snickers

Ammer du på "fulltid" trenger du ikke uroe deg- mm-barn kan gå uten å bæsje i opptil nesten to uker....[;)]

Jeg bekrefter [;)] (min har riktignok hatt litt avføring ved hver minste lille fjert omtrent, men det stemmer det Snickers skriver)

Ja,æ fullamme!
E så reidd før at d kainn være nåkka galt..førstoppelse eller nåkka..d romle vældi i magen hennes,men ho e flenk å får ut lufta si.
Åsså e ho vældi uroli på kveldan..skrik å skrik..
Ho plages m å få søv..Kainn sovne m puppen,men m en gång æ tar ho bort,så våkne ho å då vil ho ikkje sove.

Helsesøster sa at det lengste hun hadde vært borti var 17 dager uten bæsjebleie. Så en trenger ikke uroe seg så lenge småen spiser som normalt og ikke har en veldig oppblåst og hard mage. En ser fort på barnet om det har en endret almentilstand sa hun. (Jeg var bekymret fordi det gikk 3-4 dager mellom bæsjebleiene her).

Ahhh heildivis kom d to bærsjbleia i dag..men vældi seig bærsj..Litt gul aktig..
Nu e ho endeli sovna ætter litt skriking før at ho kje får så lætt sove på kveldan.

Et barn som fullammes blir ikke forstoppet har jeg lest en plass :P
håper det går bra med jenta di! Ikke noe kos når de plages med noe :S

ORIGINAL: Sl0th

Et barn som fullammes blir ikke forstoppet har jeg lest en plass :P
håper det går bra med jenta di! Ikke noe kos når de plages med noe :S

Sign!
Barn som fullammes kan få treg mage, men ikke forstoppes helt...
og her går det også mange dager mellom hver bæsjebleie....

ingenting å bekymre seg over. Fredrik bæsjer vanligvis annenhver dag, av og til gå det tre dager uten bæsj. Men nå han da bæsjer så kommer myyyyyye med en gang[8|]

ORIGINAL: LolitaCassandra

hvor ofte skal mme barn ha avføring da?

Hm.....hver dag? Er ikke sikker, men dytter for deg....

Her bajsa Ronja 5-6-7 ganger daglig til hun var rundt 1 mnd. Nå er det hver 3.-4. dag[:)] Fullammer. Så lenge man bare ammer, gjør det ingenting.

Back
Topp