Lure på noe...

Det hørtes jo litt merkelig ut at han føler det sånn...[8|] Har du spurt han hvorfor han føler det sånn?
Må da være lov å kose seg med mamman sin en gang i mnd[:)]

Det synes jeg hørtes veeeeldig rart ut[:-] Hvorfor skulle ikek du få være emd mamman din?
Kanskje hun har sagt noe han ikke likte?

Syns kanskje det var litt rart...hvorfor blir han sur for at du er sammen med mamman din?

Jeg er sammen med mamma mange ganger i mnd jeg, og sambo blir jo ikke sur for det! Syns det er koselig han!

Jeg syns også det hørtes merkelig ut. Har de kranglet tidligere eller er uvenner av noen grunn? Dersom ikke noe har skjedd, så syns jeg det er urettferdig av han å ikke la deg få kose deg med mammaen din. Ikke minst merkelig....

Hva i all verden? Liker han ikke at du har god kontakt med moren din? Går de ikke overens?

Jeg er ikke så mye med mamma nå siden vi bor 12 mil fra hverandre, men treffes iallefall 1 gang i uka ca.

Før gikk vi fast i svømmehallen en dag i uka og så gikk vi noen turer sammen på kveldstid ellers i uka.

Vet du sånn ca hva han ikke liker? Er det selve dagen? Pengebruken? Eller hadde han planlagt noe annet den bestemte dagen? 

ORIGINAL: CathogBen

Vet du sånn ca hva han ikke liker? Er det selve dagen? Pengebruken? Eller hadde han planlagt noe annet den bestemte dagen? 

Jeg ville også prøvd å finne ut akkurat hva som var problemet. For han skjønner vel at det er noe du liker å gjøre og at det er normalt å ville være sammen med mammaen sin av og til.

Jeg syns det hørtes veldig rart ut, hvis du ikke aaaner hva som gjør det..

Stakkars sambo hvis han ikke hadde likt det, jeg som "henger" sammen med mamma mange ganger i uka [8D]

Drar mamma ofte med på shopping jeg... Har ikke hørt noen klager på det gitt. Her heller han vel mot at det er godt å få ett par timer alene [8D]

Mamma er her hver uke. Vi gjør ikke noe sammen, men hun kommer for barna. Mannen min er bare super fornøyd med hjelpen, og kunne aldri funnet på å bli sur for omgang med henne.

Tror du må spørre litt mer om hva som egentlig er årsaken til at han blir sur.

Vel,han har jo nevnt at jeg bruker for mye penger,når han ikke er med[8D] Men er ikke alltid jeg bruker mye...

Hun kommer hjem til oss på middag to ganger i uken også...

Han syns jeg er for mye sammen med henne. Han har ikke noe imot henne,men han er litt "irritert/sint" på hvordan ting har vært når jeg vokste opp! Men jeg sier at ting har ikke ment å være slik! Mamman min har vært syk siden hun var liten,har ikke hatt et lett liv..mistet moren da hun var 11 og faren når hun var 13,det er mye av skylden til at hun er syk idag... Hun har gjort sitt beste!
Men mannen min ser det ikke på den måten,forstår han på en måte! Men syns han må forstå meg! Jeg blir trist når han sier at han ikke forstår hvorfor jeg er så gla i moren min. At vi ikke har sunt forhold! Men han har ikke vært i min situasjon, så blir vel ikke så lett å forstå det slik som meg...

Så jeg og moren min er veldig knyttet. Vi gjor ting sammen hver dag... Men ting forandret seg da jeg traff mannen min...

ORIGINAL: Ulva

Hvordan forhold har han til mammaen sin da? Kanskje det er der det ligger?

Ja,har lurt litt på det jeg og... Er vel greit vil jeg tro... før vi ble gift,så var vi mye der...da hente det at de kranglet litt...,men hun sa at slik har det alltid vært...

Jeg har lurt litt på om han kanskje er litt misunnelig på det forholde jeg har til mamma[8|]
Jeg har sagt han kan gjøre det samme men sin mor el. far...
Men det er vel kanskje ikke det samme som mor og datter...

ORIGINAL: Hepe

ORIGINAL: Ulva

Hvordan forhold har han til mammaen sin da? Kanskje det er der det ligger?

Ja,har lurt litt på det jeg og... Er vel greit vil jeg tro... før vi ble gift,så var vi mye der...da hente det at de kranglet litt...,men hun sa at slik har det alltid vært...

Jeg har lurt litt på om han kanskje er litt misunnelig på det forholde jeg har til mamma
[8|]
Jeg har sagt han kan gjøre det samme men sin mor el. far...
Men det er vel kanskje ikke det samme som mor og datter...

Var den tanken som også slo meg...

Det som slår meg(uten å ha lest noen av svara) er at han er missunelig på deres forhold! [:)]
Han ønsket seg kanskje slikt forhold til sine foreldre? [:)]

ORIGINAL: Tessy_

Det som slår meg(uten å ha lest noen av svara) er at han er missunelig på deres forhold! [:)]

Ja,kan være.. Derfor jeg har sagt at han kan gjøre slik med sin far el. mor! Passer vel best far og sønn[:)]

ORIGINAL: Hepe

ORIGINAL: Tessy_

Ja,kan være.. Derfor jeg har sagt at han kan gjøre slik med sin far el. mor! Passer vel best far og sønn[:)]

Mhm...

Men så koselig for deg og mamma'n din da! <3

Om mannen min hadde en fast handledag med mora si hver måned hadde jeg nok reagert... At begge svigerforeldrene mine kommer på besøk for å besøke oss og barna, er noe helt annet. Jeg og mamma har et mor-datter forhold og ikke et venninne-forhold, så for meg er det helt merkelig å engang skulle tenke på shopping med mamma. (Ville vel egentlig bare fram til at forskjellige folk tenker forskjellig, alt etter sin egen erfaring.)

Back
Topp