lure lure

lurepia

Første møte med forumet
helt siden el (men spesielt den siste uka) har puppene mine vokst og er digre, kjempetunge og ømme. er redd for å bli sånn som leter etter tegn, men t.o.m mannen min kommenterer dette....har ikke skjedd så drastiske forandringer tidligere. jeg har også litt stikkinger nederst i magen, litt på siden, og er trett mye.
og dessuten føler jeg meg så oppblåst - hele tiden.

jeg har ikm om en uke.......uten å gi falske forhåpninger: er det håp om en liten spire?
vi hadde 6 hver dag rundt el.

Hei velkommen!!!
Klart det er mulig det er et tegn på det... Men det kan å være PMS...

Vil ikke gi falske forhåpninger, men ja, det kan du være [:D].

Det er ikke så lett å ikke kjenne etter tegn når man planlegger og jobber for å bli gravid! Du er flink hvis du greier det!! For meg er det klin umulig iallafall!!

Lykke til! Krysser fingrene for at det ting på gang[:)]

Du kan være gravid ja[;)]Jeg håper det...du får ei spennende uke foran deg[;)]Tvi tvi...

kan hende at du har en spire som vokser i magen...[:D]
håper på det beste

jeg er på dag 31 nå, noe som ikke er vanlig i min syklus.. skjedd en gang tidligere, med syklus på 34 dager.. men har idag vært litt oppblåst i magen, det kan jo være tilfeldig, det vet jeg jo ikke.. men kan det være et tegn på graviditet egentlig? oppblåst mage?

rettelse, er på dag 32 [;)]

takk for det! jeg skal teste meg neste uke, hvis jeg ikke har fått TR på dag 34.. så er litt spent! men jeg får ta en dag om gangen. men det er liksom så merkelig, at plutselig skal syklusene mine bli så lange når jeg aldri har hatt det siden jeg fikk TR for mange år sea..

jeg får se når jeg tester meg. har prøvd i 8 måneder ca! så hadde ikke gjort noe om det var en spire i magen min nå[:)]

nei, ingen barn[:(]

Bertelure!

Lykke til da, må ta en test!!!

Krysser fingrene for deg

Lykke til med testinga!!!!

du føler det på deg ja,men det er bra. håper du har rett!! [:)]
har ikke fått TR idag heller, men kan jo hende hun kommer løpet av dagen da.. har hatt litt vondt i magen,slik jeg pleier å ha før TR kommer. så vi får se. skal holde dere oppdatert

lykke til med tissing på stikka...hihi[:D]

Du kan være gravid ja..

Krysser fingrene for alle dere som er litt seine i syklusen og håper at det er fordi dere har leieboere i magen!!

M

Back
Topp