Lure barn

lenemor

Forumet er livet
Johanna har vært med inn i bygda og besøkt bestemor og besten mens pappa'n var og møtte flisleggeren vår i huset (for å få tilbud på fliser og flislegging). Avtalen var at vi skulle pause barne-tv i tilfelle de ikke rakk tilbake til det startet... og barne-tv begynte, så vi pauset og ventet.. og ventet... og ventet (ja, August og jeg var hjemme). Til slutt måtte August legge seg, og mens vi var på rommet kom pappa og Johanna hjem igjen.

Johanna måtte jo se barne-tv, og etter hvert syntes vi det begynte å bli litt sent, men hun måtte jo få se barne-tv stakkar. Litt uti Øysteins blyant sier Johanna; nå skal han snart tegne de kjempestore horna - og jammen gjorde han det. G og jeg ble litt imponert og lurte på hvordan hun klarte å gjette det... "Ej så på det hos bestemor" var svaret [:D]

Ja, så klarte hun å "jukse" seg til å være oppe litt lenger i dag, men det er greit - det er sjelden hun er oppe over leggetid

Hahaha utrolig bra!!!!! Nå flirte jeg godt! [:D][:D][:D]

[:D][:D] haha!

Nathalie har en tendens til å lure oss med ting også. Først spørr hun en av oss og visst den sier nei spørr hun neste, og vrir det til at hun har fått lov el noe[:D]

Hahahaha, jeg lo! Måtte lese det for mannen, hørtes ut som en klassisk kommentar!
Her får de av og til se en episode av Kosinus i senga (da sitter de ilag i storesøsters seng med laptopen i fanget og ser på) jeg rydder og styrer som regel i et annet rom mens de ser på, helt til jeg en dag oppdaget at snuppa hadde funnet ut hvordan man starter den selv, så de hadde begynt på episode nr 2 da jeg endelig ble mistenksom[:D][:D]

Back
Topp