Lunsjideer?

Eplejus

Forelsket i forumet
Junilykke 2020 ♡
Jeg sliter fremdeles med kvalme og elendig matlyst, og kaster opp hvis noe er litt energikrevende å lage. Går mye i kjeks, horn og havresuppe, men begynner å bli så lei..

Noen som har tips til enkel og god mat til frokost, lunsj etc?

Omelett? Om ikke en diger enn, hva med sånne små man kan lage i muffinsformer (brett)?
Lage ferdig en god porsjon med pasta (skruer eller penne), stekt bacon i små terninger og brokkoli, og blande sammen med rømme? Så tar man noen små porsjoner av dette. Tenker det vil gi litt frisk smak uten å være så kvalmende :)

Jeg sliter fremdeles med kvalme og elendig matlyst, og kaster opp hvis noe er litt energikrevende å lage. Går mye i kjeks, horn og havresuppe, men begynner å bli så lei..

Noen som har tips til enkel og god mat til frokost, lunsj etc?

Ostesmørbrød stekt i ovn eller toast? :)

Henger meg på!
Føler med deg. Jeg sliter med kantina på jobb. Begynt å bruke seaband nå Har endt med å spise mye horn med ost og skinke... klarer ikke lukter, og heller ikke synet av egg, og salatbaren lukter også..! Trenger tips til luktfri mat

Her går det i toast med salami og ost. Bruker toastjern, men varmer en liten stund i ovnen på 200 grader for å være helt sikker.

Back
Topp