Lunsj tips?

Theab

Flørter med forumet
Hei

Er det noen som har noen tips til lunsj som smaker godt på jobben?:)
Trenger litt inspirasjon. Er veldig glad i egg, så i det siste har jeg bare spist 4 egg, yoghurt og en frukt. Kan kanskje bli litt ensidig i lengden.

Ikke så mange gode tips, men til lunsj idag spiste jeg brødskiver med smør og eplebiter på.
Falt helt for det, så det blir nok morgendagens frokost/lunsj og :p

Jeg spiser joghurt med firkorn og frukt etterpå, eller cottage cheese med bringebærsyltetøy. Over night oats er også mye spennende i. :)

Hadde jeg hatt overskudd og vært kjempeopplagt om morgenen så hadde jeg gjerne laget meg en god salat med masse pasta, egg og kjøtt oppi.
Men sånn er ikke kroppen skrudd sammen (hverken uten eller med graviditet), så her går det i kjedelig knekkebrød med kalkunkorv :P

Hadde jeg hatt overskudd og vært kjempeopplagt om morgenen så hadde jeg gjerne laget meg en god salat med masse pasta, egg og kjøtt oppi.
Men sånn er ikke kroppen skrudd sammen (hverken uten eller med graviditet), så her går det i kjedelig knekkebrød med kalkunkorv :p

Den slags må gjøres om kvelden/ifbm middagslaging, spør du meg :-)

Her har jeg endelig funnet en grei løsning, knekkebrød med taffelost;) har kjøleskap på jobb så da slipper jeg å smøre om morgenen.

Back
Topp