lunsj tips

Karoline_

Flørter med forumet
ka pleie dåke å servera når dåke har treff og besøk???
haddde treff i går å serverte baguetter og pastasalat og forskjelligt pålegg osv.. ska ha treff med ei ny gruppe om noen dager, å e litt leie av pastasalat, si eg har trykt i meg restene[:)]
tenkte litt på nåke varm mat som gryterett men føle da e litt for tiligt å servera i 11 tiå liksom hehe...forslag anyone??

Focaccia med lun brie og serrano eller parmaskinke...mmmm :)  og masse ruccola og tomat og litt pesto..
Jeg bruker denne oppskriften, den er knallgod:)  http://sordid.blogg.no/1234606783_oppskrift_p_focaccia_.html

Jeg har vært på flere treff og fått servert varm suppe eller pai til lunsj, ikke noe problem med noe lett varmmat synes jeg

Kylling/taco baguetter, evt baguetter med ost og skinke + salat
Salat med enten kylling eller reker, eller andre ting folk måtte like
Rundstykker/boller med pålegg etter eget valg

Jeg laga quiche med salat og rundstykker til. Kjempegodt!
Tenkte pastasalat neste gang da, men den foccaciaen hørtes veldig god ut [:)]

Jeg var på barsel treff for 14 dager siden, og der fikk vi noe som hun kalte lunsj kake..
Det var en loff bakt i springform, så delt i 2 lag, som da var lagt pålegg på, og pålegg på toppen. Her var kombinasjonen Italiensk salat, kalverulade og egg m agurk og tomat. Kjempe letvint sa ho, og ikke noe som "hverdagslig"
Og kjempe godt[;)]

sist barseltreff fikk me maxicansk tomatsuppe tilbehør på bordet va mais, egg, ost, nacho chips å hvitløksbaguetter. D va kjempe godt
Sist eg hadde barseltreff laga eg rundstykker å serverte me godt pålegg

Sist eg va på treff fekk mi gryderett å ris..[;)][;)]
Mi treffes kl 11, så spiste mi vell i 12 tia..[;)]

"Horn" med tacokjøtt og ost slo veldig ann når jeg hadde treff! ;) Men vaffler er også godt da!

hmm, probleme no blir å bestemma seg, va knall masse godt her jo..tenkte litt på pizzahorn elle pølsehorn og no[:)]

Vi har hatt veldig mye forskjellig - starta med rundstykker og pålegg de første treffa, så har vi hatt knallgod salat, blomkålsuppe, kjøttsuppe, tacosuppe (med ost og rømme ved siden av), tacopai - og i går fikk vi servert risengrynsgrøt [:)]

Back
Topp