Lunsj tips til barseltreff!

Lismick

Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
Kom med deres beste enkle lunsjmat! Skal ha barseltreff hos meg i morgen, vi er totalt 4 stk. Er ikke så kreativ av meg så det eneste jeg tenker på akkurat nå er sånn fajitas lefser med Philadelphia, skinke og sånn som jeg ikke engang husker hva kalles!! :p

Pai og salat

Hu eine, som vi var hos sist, hadde pai (som var kjempe god!!!) så tenker meg at det må bli noe nærmere pastasalat med varme rundstykker ja :D elsker kremet pastasalat med hvitløk :p ❤️

Karbonader med tilbehør; brød, salat, tomat, løk og kanskje ovnsbakte potetbåter? Super enkelt, kutte- og varme opp, og sette frem på benken sammen med bestikk og tallerkener så fikser de resten selv

Lagde mini pizzahorn med ost og skinke av fersk ferdig pizzadeig i dag, var kjempegodt og ikke minst raskt å lage :) tror de bør serveres ganske nystekte da :p

For meg som ikke liker hvitløksbrød og ikke dressing (og med det "kremet pastasalat") er det ikke alt dette som frister, men jeg er enda mer i stuss på hva jeg skal lage når det blir min tur, det må være glutenfritt...

Tortilas lefser.
Philadelphia ost
Roccola salat
Pepper
Så kan du bruke forskjellige innhold av kjøtt som
Spekeskinke -appelsin pynt
Røkt laks -sitron pynt
Kald kylling -appelsin og paprika
Skinke -agurk paprika tomat

Krydder som pepper, noe havsalt og basilikum på kylling spekeskinke og sinke

Persille og pepper på laks ;)

Tortillachips med taco kjøttdeig og smeltet ost på, rømme og salsa :)

For meg som ikke liker hvitløksbrød og ikke dressing (og med det "kremet pastasalat") er det ikke alt dette som frister, men jeg er enda mer i stuss på hva jeg skal lage når det blir min tur, det må være glutenfritt...
Suppe? Og glutenfrie rundstykker som man får ferdigkjøpt?

Back
Topp