lunsj mat tips

Anna Panna

Glad i forumet
som dere skjønner. Jeg trenger tips fra dere damer. Ska ha to gode venninner på lunsj på tirsdag. Forrige gang lagde jeg kylling/pasta salat. Tenkte på noe nytt nå. Wrap? Snitter etc. Et eller annet... Kan dere tipse meg? :)

ORIGINAL: vannmann_81

snitter er for gamle damer med blått hår.. ;)

Pitabrød med pesto, skinke, ostebiter, paprika, tomat og salatblad er veldig enkelt og veldig godt!

ha ha - blått hår. jo, ser den [;)]
thi hi. hvordan gjør du det med pitabrødet da? stapper du inni, eller deler du liksom?
varmer det med pesto,skinke, osten???... du snakker med ei som ha dårlig fantasi -og ikke blir årets husmor [;)]

Club Sandvich [:)]

i see, i see [:D]
hørtes yjammiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ut.

flere tips mottaszzzzzzzzzzzzzzz gjerne [:D]  må ha litt alternativer [8D]

PAI!!!! [;)] Jeg bruker rød paprika, vårløk, mais og skinke i, og tomat på toppen. og har brokkoli, vårløk, squash og isbergsalat i salaten til. Og nystekte rundstykker til... Det er helsikes godt, og helsikes lettvint.

ORIGINAL: Emmerense

suppe og brød (kyllingsuppe, gulrotsuppe), pai, tortillapizza. Tortillalefse med tomatpure eller pesto (eller salsa eller rød pesto eller creme fraiche.....hva du nå enn liker), og så fyll. Jeg bruker pepperoni, ananas, sopp og løk f. eks. Strø på ost, og i ovnen. Sps med kniv og gaffel, eller brett og løft til munnen.

Hahaha! Nøye beskrivelse her, i tilfelle man ikke vet hvordan det skal spises. [:D][:D]

her var det mange gode forslag! Kjente jeg ble sulten.... *slafs*

Back
Topp