• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Lungemodningssprøyte

MammaiMai

Flørter med forumet
Ble innlagt på St. Olavs i dag for full undersøkelse av meg og tvillingene, da det har vært litt ujevn vekst på fostrene, forhøyede leververdier, osv. Så de ville sette lungemodningssprøyte både for å være sikre ved eventuelt prematurfødsel, og hvis de skulle bestemme seg for å sette i gang fødselen.

Noen andre som har tatt denne sprøyta ?

Tok begge to med nummer 2.
Svei nå grusomt den første, men den andre merket jeg ikke noe til =)

Går nok bare fint skal du se =)

Klem =)

Jeg fikk to omganger med første, kan ikke huske det gjorde så veldig vondt. Veldig glad for at jeg fikk den selv om jeg gikk noen uker lenger enn de hadde trodd.

Jeg fikk de forrige gang, og kan ikke huske at de var så vonde....måtte spørre mannen og han mente også at jeg ikke hadde sagt noe om at de var vonde :)

Lykke til, håper de to skattene dine blir der inne akkurat så lenge som de trenger :)

Den jeg fikk har ikke gjort vondt , litt små stikking bare :-) Skal ta en til i morgen kveld tror jeg, også får vi mer svar etter blodprøvene og det som skal taes i morgen :-) Heldigvis var ikke vekstavviket så stort som de først hadde antatt , så håper jeg får gå med de to i magen en stund til :-)

Skulle nesten tro at tvillingene hadde effekt av lungemodningssprøytene , tidligere har jeg ikke kjent noen typisk hikking fra barna , men de siste to dagene har den ene hikket flere ganger om dagen :-b Det gir egentlig en utrolig god og morsom følelse :-)

Har ingen kjennskap til lungemodningssprøyta, men det er bra de setter den da, i tilfelle :) Får håpe de holder seg inni magen litt til. Du får holde oss oppdatert :)

Back
Topp