lungemodnig

ventertvillingjenter

Blir kjent med forumet
jaja, da har jeg og jentene mine fått lungemodningsprøyte nr 2. syns det er litt skummelt at jeg får det allerede nå, er bare ii uke 26. men fikk det pga at jeg har en dynamisk livmorhals og kjente murringer i ryggen for 2 dager siden. ble jo et veldig oppstyr og rett på lungemodning sa legen. men bra de passer på vertfall :)

Skjønner at det veldig rart.
Men det er jo veldig bra at du får det sånn i tilfelle..
Det vil jo ikke si at babyene kommer før selvom!

nei, aaalllt for tidlig at de kommer nå, hehe :P må holde seg inne en god stund til:) og det håper jeg at de har tenkt til også.

De skal ligge der og godgjøre seg i noen uker til!
De får ikke komme før du er ihvertfall 37 uker på vei!!

helt sant. men skal være fornøyd viss jeg bare kommer meg over uke 34. eller når er det grensen går for at det mest sannsynlig går bra ?

jo nærmere termin jo bedre. Å når du når uke 28 så begynner de å bli litt størrelse på... Skulle d ekomme da så skal de klare seg fint. Men lengre jo bedre [:D]

veldig bra de følger opp sånn da selv om det kanskje føles litt rart å få det allerede nå.. men mye bedre å være på den sikkre siden da!! men de får holde seg der en stund til, bli store og sterke [:D][:D]

nei, uff, de kan ikke komme nå. må vente ei stund til ja. men at jeg går til nærme termin det tviler jeg på, men som sagt jo lenger jo bedre :) er jo egentlig i kjempe form, absulutt ingen plager, så det er litt irriterene at jeg nå må ta det helt med ro å egentlig bare ikke gjøre noen ting, hehe ;:P

Uff da...

Ligger du på sykehuset? Viktig nå at du ligger mest mulig ro! Flott at begge sprøytene er bitt gitt!

Å komme til uke 28 er kjempe-positivt! Så ligg i ro, og så håper vi at jentene holder seg inne leeeengst mulig!!
Tøft å bli født nå..

Jenta mi ble født i uke 28+5, fikk lungemodning i uke 25, da jeg hadde regelmessige sammentrekninger. Heldigvis ga de seg..

Masse lykke lykke til!!

nei, ligger ikke på sykehuset, siden jeg bor så nærme så slapp jeg det. men jeg skulle ringe så fort jeg kjente noe. litt vanskelig å vite hva jeg skal kjenne etter også, har jo aldri vært gjennom dette før, så er liksom helt blank.
meg ligger mye å slapper av. har ikke kjent noen ting siden den dagen jeg hadde litt murringer i ryggen, så det var sikkert falsk alarm:)

ja, nå tar jeg bare uke for uke og håper de holder seg inne lengst mulig :)

Det er bra du ligger å slapper av da!! Fortsett med det! :)

Følg med på sammentrekninger og murringer ja.. Og hvis du føler at du lekker, får mer utflod.

Da tenker jeg veldig økning og slimete, kan være deler av slimproppen som løsner.

Men kjenn forst og fremst etter at kynnere og murringer ikke blir regelmessige!

Back
Topp