Lungebetennelse

MammanTeOlai

Forumet er livet
Ja, det har jeg klart å få i påska! Faen altså... Har vært sengeliggende siden fredag kveld med feber, hoste og generelt ekstremt slapp. Så var jeg hos legen i dag da og hadde en crp på 200 og lungebetennelse. [:(] Håper medisinen funker fort sånn at jeg får nyte litt av påska i alle fall.

Uff, stakkars deg!! Det hadde eg i Januar...var heilt forferdelig, trur aldri eg har vært så slapp. (men eg presterte jo å vente nesten to veker før eg gjekk til doktor og då [&:])

Med meg to det 2-3dager med medisiner så følte eg meg ganske bra...eller egentlig veldig energisk, for rydda vel heile huset mens eg gjekk på pennecillin [8D] Såg grusomt ut, eg hadde jo ikkje orka noko på to veker før då [8D]

Håper du kjem deg fort!! Veit kor tungt det er med lungebet.!!

GOD BEDRING!! Og god påske [:)]

Nei! Stakkars deg da[&o]
Er ikke noe morsomt med sjukdom i ferietid!
Men hvis du begynte idag på a.b så kanskje du blir bedre allerede i morgen! Krysser alt jeg har for bedring hos deg snuppa!

Stor påskehareklem fra meg[:D]

Uff da....så kjipt!![&o][&o]
Masse god bedring til deg, søta! Håper du fort blir frisk slik at du kan nyte påsken med den herlige familien din!
Klem fra meg..[:)]

Åhh neeei !!! ER det ikke typisk at det skal komme AKKORAT i påsken ? [:'(]
Håper medesiner hjelper hvertfall, god bedring, og kos deg så mye du kan i påsken..

Så kjedelig. Masse god bedring :-)

Uff, stakkars deg søta!!!
Hvordan går det med deg?

Så kjedelig at du skulle bli syk i påskeferien... :(

Håper du er frisk og rask igjen og at du fikk kost deg litt i påska fordet!

Det går bra nå. :) Var sengeliggende en god stund, men stod opp med sola så jeg fikk med meg finværsdagene. :) Skikkelig kjipt å bli syk i ferien, men men.

Det går bra nå. :) Var sengeliggende en god stund, men stod opp med sola så jeg fikk med meg finværsdagene. :) Skikkelig kjipt å bli syk i ferien, men men.

Back
Topp