Lungebetendelse/halsbetendelse?????

kakkeline

Gift med forumet
noen som har erfaring med det?
hvilke symtomer hadde du ol?...

har hatt ein helt for j***i hoste nå i over en uke..... kaldsvette å feber i bølger....
kan det være halsbet el lungebet???

Da ville jeg nok sjekket det opp ja. Jeg hostet masse i fjor vinter og hadde feber som kom og gikk. Etter 1 uke dro jeg til legen og da hadde jeg lungebetenelse. [&:]

har og fått en veldig stygg og vond hoste!verker "under magen" når eg hoster og nyser..
nasa mi er heilt tett[:'(] vondt i ørene og halsen,tung og vondt i hodet,sliten og slapp heile tida...,har hatt en del svimmlebyger og må bare hive meg ned på gulvet for å unngå å besvime...hetebyger,men ingen feber her...

er ikkje godt å være sjuk når me er gravide!håper det ikkje er lungebetennelse du har,og at det snart går over!
god bedring iallefall!!![:)]

Jeg har ikke hatt lungebetennelse, men jeg har hatt halsbetennelse for noen år siden..
Jeg var ikke plaget med så mye feber, men helt j*********g vondt i halsen. Fikk ikke til å spise engang.
Og halsen var veldig hoven. Måtte leve på suppe da ja du gitt..
Så da tror jeg heller det er lungebetennelse du har...[&:]
Ta deg en tur til legen du tror jeg..
God bedring[:)]

jeg har hatt både lungebetennelse og halsbetennelse
symptomene??!
tja, om jeg husker riktig hadde jeg feber og mye slim og hoste og slik da jeg hadde lungebet. (d er 5-6-7 år siden så j eg husker ikke så godt) i mitt tilfelle var d bronkitt som hadde gått over i lungene (legen lyttet på meg)
halsbetennelse: vond og sår hals når jeg svelger, hovene mandler og lymfekjertler. man kan også ha feber

ORIGINAL: AuroraogMamman

hvis du bare har en fæl hoste så kan det være bronkitt også... ville absolutt ha dratt å sjekka det!!!

god bedring[:)]

får ta en tlf til legen i morgen, har ikke disse bryst smertene å spiser godt så er ikke vondt i halsen på den måten....

tusen takk for svar jenter da er d ikke d jeg trodde d kunne være ihvertfall=)

ORIGINAL: ~maiken~

staakkars.. e du ennå ikkje blitt bedre??[&o]

[:)]

e faktisk litt bedre i dag=)
så droppa legen=)

ORIGINAL: AuroraogMamman

hvis du bare har en fæl hoste så kan det være bronkitt også... ville absolutt ha dratt å sjekka det!!!

god bedring[:)]

Back
Topp