Lundby dukkehus

Mamma-til-to-skatter

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Desemberlykke 2018
Dere som har Lundbys dukkehus til barna, hvilken møbler er mest poppis da?? Noen som vil vise bilde???? Jentungen fikk av oss til jul, med underetg og hage. Og nå må hun ønske seg møbler. Fikk litt til jul da. Fikk familien, baderomsinnredninger, kjøkken og senger og leker til barna. Men resten av rommene er tomme..

Datteren min fikk dette huset med hage og møbler til jul[:D] Hun er såååå stolt[:)] Og leker ikke med annet. Alle møblene her falt i smak i alle fall...

Her er et bilde:

snuppa her fikk dukkehuset til bursdagen for to uker siden. og fikk noen møbler til bursdagen og noen til jul. og så fikk hun endel penger til bursdagen, så da har hun kjøpt det hun manglet. Nå har hun hovedhuset fullt med møbler. Alle møblene er like stas egentlig.

Vurderer å kjøpe kjeller eller hage nå, men får se (hun har fremdeles endel penger igjen).. Kan ta bilde av det etterpå.

Når jeg var lita så brukte jeg Sylvanina families figurene og deres møbler i huset. I tillegg så lagde mamma og pappa møbler og gardiner til huset. Og så tok vi å klipte ut små bilder i blad å hang de opp på veggen som kunst [:)]

Jeg hadde andre dukkehus å, ett i papp blant annet. Og da brukte vi vegg til vegg teppe rester og la på gulv, og tapetbiter vi hadde i veggene osv. Utrolig så kreativ man blir når man har dårlig råd. Og jeg syns alltid at mine hus var penest [8D]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Datteren min fikk dette huset med hage og møbler til jul[:D] Hun er såååå stolt[:)] Og leker ikke med annet. Alle møblene her falt i smak i alle fall...

Her er et bilde:

Koselig[:D] Gøy å se hvordan andre velger å møblere det. Hun fikk se bilde her nå, og var fast bestemt på at hun måtte ha voksen seng og bord og stoler til middagen, pluss sandkassen så klart[;)] Takk for inspirasjonen[;)]

jenta mi var bare to da hun fikk huset så vi kjøpte tremøbler i en annen serie for at de skulle tåle litt mer, men hun har familien som hører til da.

ORIGINAL: Beckymams

Når jeg var lita så brukte jeg Sylvanina families figurene og deres møbler i huset. I tillegg så lagde mamma og pappa møbler og gardiner til huset. Og så tok vi å klipte ut små bilder i blad å hang de opp på veggen som kunst [:)]

Jeg hadde andre dukkehus å, ett i papp blant annet. Og da brukte vi vegg til vegg teppe rester og la på gulv, og tapetbiter vi hadde i veggene osv. Utrolig så kreativ man blir når man har dårlig råd. Og jeg syns alltid at mine hus var penest [8D]

Kjempe lurt da[;)] Hun i lekebutikken sa faktisk at hennes barn hadde vevd tepper til huset, og var kjempe stolte av dette.

ORIGINAL: Ljiljana

ORIGINAL: Beckymams

Kjempe lurt da[;)] Hun i lekebutikken sa faktisk at hennes barn hadde vevd tepper til huset, og var kjempe stolte av dette.

Ja, stemmer det. På barneskolen så vevde vi i noen timer, og da får man laget en "custom" fillerye [;)]

ORIGINAL: Ljiljana

ORIGINAL: Fridasinmamma

Her er et bilde:

Koselig[:D] Gøy å se hvordan andre velger å møblere det. Hun fikk se bilde her nå, og var fast bestemt på at hun måtte ha voksen seng og bord og stoler til middagen, pluss sandkassen så klart[;)] Takk for inspirasjonen[;)]

hehe[:)] De vet hva de vil ha[:D]

Bare hyggelig!

Back
Topp