Luktesansen

nyspire

Flørter med forumet
Kjenner at denne ekstremt bra luktesansen er litt for mye av og til..
Satt på t-banen hjem fra jobb i dag og det satte seg en fyr ved siden av meg som stinket kaffe, sneip og gammel fyll[&:][&:] æsj altså! Han skulle langt også[8D]
I heisen var det trangt og mange mennesker og fysj og æsj som mannfolk lukter[8D][&:][8D]

Noen andre som reagerer på mannfolklukt? hihi

æææsj! Ja, jeg hadde en kunde idag som STINKET gaaaammel, inngrodd, ekkel svette! ÆSJ! Brakk meg mens han sto og snakket til meg...[8|] måtte ta mange steg bak, bare for å komme litt vekk fra han... [&o]

OG jeg reagerer på min egen parfyme! Får helt noia om jeg kjenner den, på meg selv, eller på andre...! [:'(]

jeg reagerer på parfymen til Bf så når han kom i sta måtte han dusje den av seg for jeg ble bare mer svimmel av den lukta, og den parfymen er såå utrolig god egentlig

Lukt.... ja... det er mye som lukter kvalmende for tiden. [;)]
Sånne ferdig boller som man kjøper i pose blant annet. Jeg brakk meg og måtte ut av bilen da min kjære skulle spise en bolle da vi var ute og kjørte.

Jeg takler heller ikke sånne sjokoladekjeks lenger. Jeg som alltid har elska det! [:-] Sjukt!!! Jeg forstår det enda ikke helt selv, men jeg blir ikke fristet av de kjeksene lenger og synes det lukter kvalmt. Får gåsehud over hele kroppen og liker dem ikke.... [&:]

Kattemat lukter dritt... parfyme lukter så fysj og fy at jeg hater det!

Ja, utrolig hvor luktesansen endrer seg og blir sterkere. Faktisk, et av mine første symptomer var at jeg måtte hive deodoranten min. Jeg klarte ikke lukta lenger, brakk meg bare jeg løftet litt på hendene :p Nå har jeg en luktefri deodorant som fungerer myyyye bedre [:D]

tror ikke jeg merket noe med luktsannsen sist jeg var gravid, men denne gangen reagere jeg veldig på en del lukter og det er ille

usj, nå har jeg vært bortresist en uke og klart meg sååååååååååå fint, men med en gang jeg kom hjem så begynte kvalmen. tror det er kattematen her som gjør meg så kvalm[:'(]

synes alle ting SMAKER istedenfor lukter hvis dere skjønner!!

Back
Topp