Luktesansen

*Bestevennen*

Elsker forumet
Eg har alltid syns det har hørt så rart ut når folk har snakka om forsterka luktesans, men herlighet nå har eg merka det sjøl!! Eg har seriøst store problem med å hente røyk til påfylling ute i butikken, før syns eg nesten det lukta litt godt men nå ve eg spy bare eg går fordi der[&:] Og det e å gå forbi hylla med hund/katte mat [:'(][:'(][:'(] Stod bare å brekte meg i dag eg skulle sette på plass varer. Heilt gale altså! [&:] Ska tru ka det neste blir[8D]

Andre som har fått en smule forsterka luktesans eller?

ja både luktesans og hørsel.. er jeg kvalm klarer jeg verken rare lukter/sterke lukter eller høy musikk/synging

hehe, sånn er det her også. Merkelige greier igrunn! Hadde det sånn sist gang også, men hadde glemt hvordan det var. Sprøtt! =)

ORIGINAL: Trone

Jeg har hatt det i 4 uker. Og det blir ikke bedre for å si det sånn, hehe!! Off..

Er bare tett i naso eg, kan ikkje eg seier kjenner meir lukt men eg har ikkje mistet luktesansen, enn om eg er tett i naso.

Ja, er noen ting jeg har vanskeligere for å leve med lukten av...

Og når vi ser film, foretrekker jeg å ha det på lavest mulig lydstyrke - det er mer enn høyt nok for meg[:D]

Har hatt det noen uker nå. Ikke så kult bestandig... Mannen min sier jeg må innbille meg ting til tider... Men sånn er det[:)]

Back
Topp