Luktesansen

Klumpen2018

Forumet er livet
Desemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Har dere merket forskjell på luktesansen? Er det noe som plutselig lukter godt/helt forferdelig?

Det eneste jeg har merket hittil er at jeg ikke takler lukten av brød med enkelte pålegg (leverpostei, kaviar, namdalsgomme). Sist ble jeg ekstremt kvalm av lukten av melkeprodukter (og luktet når mannen hadde spist det - da ble det ingen susser før skjegg og bart var vasket godt og tenner pusset!).

Ingen spesielle ting som lukta bedre eller værre, men alt lukta generelt meir!! På godt og vondt xsmile5

Begynt å få avlukt på kaffe igjen og sliter med å smøre brødskiver med leverpostei og kaviar til 1,5-åringen. Heldigvis liker han ikke makrell i tomat :p

Ikke spesielt. Men enkelte ganger er luktesansen helt for jævlig. I går hadde mannfolket stekt seg Hamburger til middag, og jeg brakk meg av lukta :bored:

Begynt å få avlukt på kaffe igjen og sliter med å smøre brødskiver med leverpostei og kaviar til 1,5-åringen. Heldigvis liker han ikke makrell i tomat :p
Min fireåring ELSKER makrell og kaviar... Blæ.

Min fireåring ELSKER makrell og kaviar... Blæ.
:yuck: føler med deg. Husker jeg sleit veldig sist da jeg hadde tilsyn (skole) på kantina. Hvilket innebar å tørke av bordene. Var ikke grenser for hvor mange av de minste som nærmest tapetserte bord og stoler med makrell. :inpain:

Mannen laget seg toast i går og lukten var helt forferdelig! Brakk meg og måtte sette opp alle vinduer. Ellers unngår jeg søpla og kjøleskapet, begge lukter grusomt.

Back
Topp