Luktesansen

Eli.sin

Betatt av forumet
Flere som har fått luktesansen til en blod hund?
Utrolig irriterende å kunne lukte alt på lang avstand, samt at jeg tror at luktesansen min vrenger på sannheten...
Har spurt samboeren tusen ganger og fått avkreftet at det lukter kattepiss (over alt) fordi det er det jeg synes det lukter.
Såper og andre ting lukter piss.
Utrolig slitsomt. [emoji33]

Det er helt vanlig og jeg har også en enorm luktesans, så reagerer selv når naboer lager mat bare før at de har kjøkkenviften i gang å lukten kommer sigende i luften mot huset vi bor i, en tur på butikker etc er grusomt å jeg brekker meg av alle luktene der

Jeg har også fått en ekstremt god luktesans, og samtidig syns jeg det blir så overveldende at det gjør meg kvalm..

Ja jeg blir kvalm av alt jeg lukter! Like før jeg kastet opp når jeg gikk forbi smågodtet på butikken i går [emoji15] det å stå i kø på butikken og, fytti katta andre mennesker lukter! Blææ!

Jaaa lukt er grusomt! Spes andre sine lukter. Damer på butikken som har sykt mye parfyme.. andre som lager mat osv.

Ja men jeg lukter feil. Synes det lukter sigarettrøyk, eller kattepiss, eller andre usannsynlige ring når andre ikke kjenner noe

Luktesansen var et at de aller første symptomene jeg fikk.
At mye lukter som katte piss kan jeg skrive under på. Da vi har to stykk i hus er det like festekultur hver gang jeg tror at en av dem har gjort fra seg utenfor kassa. Falsk alarm hver gang :laughing002

Luktesansen må være det jeg sliter mest med i tillegg til kvalmen. Synes det er et mareritt å bevege meg ut av huset, på butikken/senteret, på jobb... er veldig sensitiv for lukt til vanlig også :dead:

Luktesansen min er også helt ekstrem! Når sønnen min bæsjer brekker jeg meg, noe han synes er meget festlig [emoji4] Er utrolig glad for at han sluttet med bleier i sommer. Ellers synes jeg mye mat lukter helt forferdelig. Husker ikke når dette ble bedre forrige gang, men ser frem til det!

Aff ja! -Før jeg ble sykemeldt sleit jeg så sykt på jobb, for vaskemaskinen som vaskedamen bruker lukta helt forferdelig! Litt sånn våt klut og bøttelukt. Blæ
Nå er jeg sykemeldt og må heldigvis bare forholde meg til luktene hjemme :spitoutdummy:

Luktesansen er helt grusom om dagene:arghh:

Vi må kaste den nye tøymykneren vår, jeg brekker meg bare av lukten av alle klærene som er vasket med den:dead::D Og ellers reagerer jeg vel på de fleste lukter... :woot:

Alltid hatt ømfintelige luktesans og ikke blitt noe bedre nå da. Leite etter bæsj og tiss hele tida hehe ( har 3 hunder pluss en katt) men alle er jo renslige så er bare i hue mitt....
Å energi drikk lukter helt grusomt

Har ikke merket så mye men i sag fikk jeg forbe noen som satt å spiste. Selv om det var vegg mellom bet jeg at noen spiste leverpostei:joyful:

Ja! Ikke gøy, alt lukter jo forferdelig [emoji15] Er 4. gangen jeg går 1.trimester, og har aldri merket det så sterkt som denne gangen. Jeg spøy i går fordi mannen lagde middag med ekkel lukt liksom

Back
Topp