Luktesansen min er så dum!

bumpien

Glad i forumet
Okei, det er opplest og vedtatt at man får litt anderledes luktesans når man er gravid. Helt greit. Men hvorfor må jeg innbille meg at det finnes lukter, som ikke er der? Det er ordentlig dårlig gjort.

Jeg har følt at hendene mine har luktet MUGG i hele dag, ja, jeg sa MUGG! Kan dere tenke dere noe mer irriterende enn å gå og kjenne på lukten av mugg, en hel dag?

Lagde meg en kopp te med honning. Den luktet snus. Mmmmm Så godt å drikke snus!

Jeg luktet popcorn og spurtet til kjøkkenet, jiiippi! Samboer lager popcorn.. det gjorde han ikke det! *fornærmet*

Merkelig[8D]

svigerfar lagde vafler her om dager (var på besøk)
kom inn og spurte hvem som lagde sjokoladekake... [8|]

Forrige svangerskap luktet det kattapiss overalt!![8|]

Ubehagelig!!

Hehe the mind is messing with us [8D]

Æsj, det er så fælt med god luktesans.. Jeg lukter ikke ting som ikke er der, men jeg brekker meg nesten av bæsjebleiene på jobb (barnehage).. Gjør ingenting av det til vanlig[8D]

Smakssansen er helt rar og, skulle lage meg iskaffe i går, som jeg eeelsker til vanlig, men i går smakte den skikkelig ekkelt[:'(]

heheh morsomt åssen lukter og smaker egentlig er. Jeg har så dårlig smak i kjeften føler at jeg har verdens dårligste ånde, men pju er ikke noe godt å pusse tenna heller. Har litt problemer med mannen sin tålukt, den kjenner jeg på laaaaaaaaaaang vei.

Men da jeg fylte dizel på bilen her 2 dager siden da nøøøøt jeg det, guuud for en deilig lukt....

min finner i alle fall ikke opp lukter, men mannen som hadde tatt seg en tyggis i  morges gikk forbi meg mens jeg hang opp klesvasken og jeg utbryter: hva er det som lukter sånn snop??? Ingen sniker seg unna meg nei...

Æsj, jeg og lukter mye rart [:'(] spessielt på bussen om morran kan jeg kjenne at folk ikke har pussa tenna[:'(]
Æsj!

Back
Topp