Luktesans...

stripen

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2017
Oktobergull 2022
flere som opplever å ha fått ekstremt god luktesans? Er litt plagsomt for alle lukter blir så sterke.. :dead::dead:

Uff ja.. Klarer nesten ikke å være på kjøkkenet. Det lukter så mye mat og søppel oppvaskmaskin og ting jeg bare blir kvalm av! Mannen derimot kjenner ingenting..

Hehe ja.. Vanner ut alt av juice og iste fordi det blir for sterkt. Blir helt dårlig av såpelukt, både håndsåpe og oppvaskmiddel.

Ja! Som nevnt over er kjøkkenet verste sort! Samt bæsjebleiene til storebror, men har heldigvis neseklype som hjelper - hvis ikke hadde ikke huset gått rundt her :P

I tillegg våkner jeg om natta av at mannen fiser, og så brekker jeg meg og synes livet er ganske surt. Ikke engang "fri" om natta!

Jepp! Måtte løpe bort fra grønt disken på butikken, paprika lukt klarer jeg ikke nå, blir kvalm av å tenke på det:p

Jepp. Synes det verste er den sterke lukten fra andre som har på seg parfyme, og fra røykere

Mannen kom så fin og nydusjet I seng i går kveld. Han måtte dusje en gang til uten såpe. Dobbel dusj (den grønne flaska) er det værste jeg har luktet! :yuck:

Ja! Sliter spesielt med samboeren som røyker.. Klarer rett og slett ikke å være i nærheten av han etter han har røyka, mens han selv virkelig ikke forstår problemet. Ellers lukter alt av mat nye mer enn før, ikke spesielt festlig når man er kvalm.. Ikke minst et lite problem på jobb, da jeg jobber på sykehjem med diverse bleier, doturer og kroppslukter Aldri merket dette før.

Lammekjøtt er noe av det værste. Ikke vært kvalm en eneste gang, og igår måtte jeg rømme ut av leiligheten i mange timer før jeg klarte å gå inn igjen. Ugg :p

Å jada :p presterte å spørre noen her en dag om de hadde urin på buksen sin :p flaut, men det luktet skikkelig ille. Itillegg spurte jeg ei om hun ikke hadde spist noe den dagen fordi det luktet ille av munnen hennes (sa det ikke til henne da, men jeg var nære på å kaste opp). Å av folk som røyker.. fiiii for ei lukt

Har generelt veldig god luktesans, og det blir MYE verre når jeg er gravid :(

Røyk lukter jo helt forferdelig uavhengig om man er gravid eller ei :P
Jo, men ekstra ille nå. Jeg kan kjenne røyk lukt lenge før jeg ser den som røyker :p

Ja jeg har det, kan ikke huske jeg hadde det sånn med de andre, men vet iallefall at luktesansen funker da

Her er luktesansen forsterket så det holder Jeg som egentlig elsker kaffelukt, jeg brekker meg når jeg kjenner den nå

Her er luktesans og smakssans helt på bærtur!
Ting smaker feil, og det lukter urin de merkeligste steder.

Selv med tett nese (som også er tydligvis vanlig), så er det rart at man lukter så godt som man gjør!
veldig merkelig luktesans. Røykelukten har tidoblet seg, og er helt forferdelig. I sentrum så var det en dag som det luktet ostepop overalt, og det er jo ikke spesielt heldig når man er sykt kvalm.

Back
Topp