Luktesans

September16

Glad i forumet
Merker dere at lukte sansen har blitt bedre eller? Jeg ble faktisk uvell i mårres når jeg sprayet på meg parfymen min hahaha... å reagerte sterkt når jeg var ut å på kjøpe senter

Bedre ja! Herre min hatt, jeg lukter alt omtrent :p Jeg kan sitte i stua og si når sambo kutter opp agurk liksom, haha. Og smaksløkene mine er på bærtur. Ingenting smaker noen ting nesten. Sambo ga meg en bit av en skikkelig sterk pepperoni pølse (den brant skikkelig på tunga mi før), snakk om smakløse saker :p Alt som før var surt og syrlig før gir meg ikke en liten grimase engang og kinderegg smaker rett og slett ingenting.. Sært det der altså :p

Apper <3

Gubben kaller meg for Harehund om dagen. Syns alt stinker ink han stakka :p

Ja, kan trygt si at den er blitt bedre... Eller i mitt tilfelle "værre" for alt jeg lukter nå blir jeg kvalm av. :confused: Kjørte forbi et oppdrettsanlegg for fisk idag, og fy for en stank!! (som selvfølgelig kun jeg la merke til) :p

:rolleyes::cool:

- Appen

Bruker å si at jeg har luktesans som en varulv! Kjenner alle lukter veldig godt..

ja klarer ikke å ta bæsjebleiene til sønnen min lengre fordi jeg synes de lukter vondt nå.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Uff ja. Mat og søppel er helt grusomt. Brekker meg.

Har alt for god luktesans, den gjør at jeg brekker meg av den minste ting. Klarer ikke plantene våre, som jeg vanligvis ikke kjenner noe lukt av. Såper stinker, til og med de som er uten parfyme. Sliter maksimalt med innestengt lukt og alle mulige blandingslukter, og det er jo bare jeg som kjenner disse lUktene. Det er bare ute og inne på soverommet vårt jeg klarer å være uten å brekke meg, samt andre steder der det er en klar lukt ( men den må ikke være kvalmende). Så livet er helt grusomt akkurat nå, men erfaringsmessig så går denne ekstremluktesansen over i starten av andre trimester. Bare å holde seg for nesen enn så lenge, handleturer er foresten helt grusomt, skobutikker og sportsbutikker er definitivt værst.

på hunderfossen lukta jeg popkorn, så jeg løp laangt for og få i taker, snusa meg rundt for og finne det,

Har også noe bedre luktesans, men sliter heldigvis ikke med det :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Her lukter nesa mi mye rart også :-P

Jobber i butikk, og det jeg reagerer mest på er de som lukter ekstremt sterkt av såpe... Skjønner ikke at folk orker sin egen stank noen ganger... :p

Jobber i butikk, og det jeg reagerer mest på er de som lukter ekstremt sterkt av såpe... Skjønner ikke at folk orker sin egen stank noen ganger... :p
Haha, det tenker jeg også innimellom. Det er helt grusomt at de ikke merker det selv :P Og enkelte burde virkelig bytte og roe ned på parfymebruken :P

Apper <3

hehe ikke sant? jeg brukte en av palomlive sine som jeg har brukt mange ganger før...etter jeg ble gravid så stinker den rett å slett helt pyton! hehe

Bedre luktesans ja! Jøøje meg då! :p

Får helt mark av å gå inn i blokka. I et siderom til entreen ligger søppelrommet, og jeg føler at jeg ligger INNI en av containerne når jeg går der.. Jeg unnskyldte lukta til ei vennine som kom på besøk en dag, hun så bare spørrende på meg og spurte "hvilken bosslukt???" :p

Håper det ikke utvikler seg sånn som det gjorde sist jeg var gravid... Da greide jeg ikke sove sammen med gubben pga parfyma hans. Så han kutta den. Fant ut at det ikke var parfyma, så han kutta deodoranten. Var ikke den heller gitt... Jeg tolte rett og slett ikke lukta av den mannen jeg syns er den deiligste skapningen på denne jorda! Det var jo helt krise...! :p

Prøv småbarnsavdeling... :p bussen i rushtid er også ganske interessant :p

-Appen

Back
Topp