Luktesans

Skruf

Betatt av forumet
Har dere ekstra god luktesans eller? Jeg er helt ekstrem.. Hver gang jeg skrur på vasken på badet brekker jeg meg av kloakklignende lukt, men ingen andre i huset som merker det?! Føler meg helt tullerusk som må pusse tenner på kjøkkenet. Så jobber jeg selvfølgelig med narkomane/alkoholikere. Trivelig å sitte i tett samtale med drita fulle folk med gruuusom ånde når alle lukter blir SÅ forsterket! Er det vanlig at dette varer hele svangerskapet eller er det typisk første trimester symptom? Husker ikke fra sist...

Husker heller ikke fra sist, men nå lukter jeg ALT! Hjelper ikke med kvalme da. Du veit du er kvalm når du spyr av din egen drittlukt...

FruAH skrev:
Husker heller ikke fra sist, men nå lukter jeg ALT! Hjelper ikke med kvalme da. Du veit du er kvalm når du spyr av din egen drittlukt...

Hahahahaha! Du slår meg :D

Jepp, har det slik jeg også.. Hadde det litt i forrige svangerskap, men det var mest dersom det var spesielle lukter.
Nå gjelder det alle lukter, blir kvalm av alt. Sambo hadde brukt lang tid på å lage en fantastisk middag i går til jeg kom hjem fra jobb. Men jeg ble kvalm av middagslukten og laget meg heller en skål me makaroni..

FruAH skrev:

har det på akkurat samme måte her.
Når jeg sitter på do, og skal tørke meg, må jeg bare snu meg FORT og spy :) hehe

usedvanlig god luktesans.. Slitsomt i perioder ja!! 

Haha =)
Jeg lukter mye rare ting, men unngikk å lukte at sønnen min bæsja utover senga vår i dag tidlig.. Kanskje jeg er imun mot hans lukt!
Luktesansen min var veldig forsterka gjennom hele forrige svangerskap.. Jeg brakk meg mye av innbilte lukter, f.eks tyggisklaser på bakken og møkkete søppel langs bakken.. Og jeg syntes jeg kunne lukte uteliggerne og narkisene i Oslo, og brakk meg av dem.. Stakkars, de er jo folk de og.. Godt de ikke visste!

Back
Topp