Luktesans på ville veier

Lille91

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Marshmallows2021
Skuddårsspirene 2024
Altså, luktesansen min denne her gangen…!!!! Det er liksom visse lukter som setter seg så ekstremt ift andre lukter. Visse ting blir liksom så forsterket ELLER lukter annerledes enn det som det skal.

Idag var vi på høstmarked og gikk forbi Honning… jeg trodde jeg skulle dø av kvalmhet!

Og istad i dusjen synes jeg plutselig palmolive kokossåpen min luktet surt svette… Stod og gulpet nesten!

Noen som har opplevd samme?

Eneste jeg kan sammenligne med var rett etter jeg hadde født, så syns jeg mannen lukta helt grusomt. Så ille at jeg ikke orka å ha han for nærme :hilarious: Regner med det var noe hormonelt, akkurat slik som du opplever nå. Mange gravide blir jo veldig sensitive på lukter!

Gratulerer så mye med graviditeten forresten :love2 Koselig at vi nå også venter nr 2 og nr 3 samtidig :joyful:

Yes! Jeg lukter ting så utrolig godt nå! Og jeg har faktisk bihulebetennelse, noe som skal gi minsket luktesans. Tør ikke tenke hvor godt jeg hadde lukta dersom den ikke var der :p

Gikk forbi en hage og lukta kjempegodt blomstrende lyng som var flere meter bortenfor. Helt ekstremt! Kan aldri huske at jeg har lukta blomstrende lyng før. :woot:

Akkurat nå er jeg forkjølet. Men, jeg vet jeg lukter ting sterkere som gravid....

Og.. her om dagen, før jeg ble forkjølet, tråkket jeg på råtne egg med råtne kyllinglik inni............ Jeg trodde jeg skulle dø......

Luktesansen min meldte sin ankomst i dag. Bæsjebleia til EM satte seg så voldsomt i nesa, provance krydderet luktet hippiegress, høy og lavendel:hilarious: pluss jeg synes de reine klærne lukter sur svette:yuck:

Ånei Lillafrosk!!!! Det må ha vært forferdelig:eek:

Luktesansen min meldte sin ankomst i dag. Bæsjebleia til EM satte seg så voldsomt i nesa, provance krydderet luktet hippiegress, høy og lavendel:hilarious: pluss jeg synes de reine klærne lukter sur svette:yuck:

Ånei Lillafrosk!!!! Det må ha vært forferdelig:eek:

Ja. Men det luktet så grusomt at mamma også brakk seg, så jeg var ikke alene om å stå utenfor fjøset og brekke meg. :P

Eneste jeg kan sammenligne med var rett etter jeg hadde født, så syns jeg mannen lukta helt grusomt. Så ille at jeg ikke orka å ha han for nærme :hilarious: Regner med det var noe hormonelt, akkurat slik som du opplever nå. Mange gravide blir jo veldig sensitive på lukter!

Gratulerer så mye med graviditeten forresten :love2 Koselig at vi nå også venter nr 2 og nr 3 samtidig :joyful:

Oii, her er jo du :Heartred Gratulerer selv! Liv og røre med Marshmallowen din og tenker jeg?

Akkurat nå er jeg forkjølet. Men, jeg vet jeg lukter ting sterkere som gravid....

Og.. her om dagen, før jeg ble forkjølet, tråkket jeg på råtne egg med råtne kyllinglik inni............ Jeg trodde jeg skulle dø......
Det er det værste……

:joyful:Ja. Men det luktet så grusomt at mamma også brakk seg, så jeg var ikke alene om å stå utenfor fjøset og brekke meg. :p
Var nå godt du ikke var alene:joyful: Kan ikke (eller har ikke lyst til å) forestille meg den lukta :sick006

Har så å si konstant vært tett i nesen siden jeg ble gravid. Ikke merker noe til det. Er så tett :hilarious: Mn tenker det går fint nå i starten :wacky:

Min mann kjører meg til jobb om morgenen - rett fra senga. Nå må han pusse tennene, morgenånde orker ikke jeg mer :depressed:

Min mann kjører meg til jobb om morgenen - rett fra senga. Nå må han pusse tennene, morgenånde orker ikke jeg mer :depressed:
Stakkaren min må pusse tennene flere ganger om dagen han nå. Å den vanlige tannpussingen som egentlig er veldig bare, er LANGT langt ifra bra nok nå!

Heldigvis bare flirer han av luktesansen min foreløpig :)

Stakkaren min må pusse tennene flere ganger om dagen han nå. Å den vanlige tannpussingen som egentlig er veldig bare, er LANGT langt ifra bra nok nå!

Heldigvis bare flirer han av luktesansen min foreløpig :)
Hahah! Kjenner til det.. flere kolleger som har vært litt for tett på i dag, verre å si noe til de :p Da får han hjemme heller kompensere med frisk duft hele tiden :)

Jeg sliter og veldig med ånder og kan lukte at folk på butikken har spist hvitløk/løk på flere mils avstand :depressed:

Luktesansen min er av en annen verden. Kunne lett blitt ansatt som sniffer-hund på en flyplass!

Back
Topp