LUKTER

tiriltunge

Elsker forumet
Marsmagi 2025
andre som reagerer på lukter?holder på og sniffe meg i hjæl[8D]og alt lukter så VONDT[:'(]

Å ja jeg kjenner meg igjen,ikke nå men i mitt første svangerskap.Jeg hatet lukter spesielt middagslukt,det værste jeg viste var om det luktet mat i huset,jeg luftet hele tiden husker jeg[;)]
Håper jeg slipper det nå for det er utrolig slitsomt..

ja det er skikkelig ekkelt[:o]går liksom å lukter uans hvor jeg er,og blir kvalm om det lukter vondt[:'(]håper virkelig jeg blir bedre av dette[;)]

Jepp! Merker det veldig godt. sps på bussen på morgenen, alle mulige parfymedufter o.l. også er der ei som STINKER møllkuler av alle ting, ÆÆSJ!! er ofte kvalm når jeg kommer frem og skal på jobb. kjedelig!

hehe godt det ikke bare er meg,hvitløk som andre puster på meg er døden[:'(]

Jeg lukter alt som er, for så syk luktesans når jeg er gravid.. [:'(]

Ja, denne kan jeg hvertfall skrive under på! Kjøpesentre er ett mareritt,for der er det tusen lukter på en gang. Og da blir jeg hvertfall dårlig. Tåler ikke lukten av hvitløk, stekt mat eller svette. Får helt fnatt. Må se ut som den snobbete fruen der jeg går å rynker på nesen. [8D]

kan ikke fordra lukter..... har spesielt problemer med kjøleskapet.... usj.....

salami..[:'(]

mat og særlig når det er noen som har spist hvitløk...fy da blir jeg kvalm

Middagslukt spesielt....
Og (desverre [X(]) grillmat- lukt...

Også må jeg si at det ikke var særlig gøy å henge kvalm over ei barnerompe etter en dotur å tørke, er så kvalm pga graviditeten at det var tortur.....[&:] 

Røkt kjøtt pølse har en dødens lukt merker jeg nå[:'(]

Back
Topp