Lukter

Milla_mor

Gift med forumet
Julegavene 2019
JuniJubel2021
Augustmagi 2025
Noen flere som har problemer med ulike lukter? :) Jeg sliter med å åpne kjøleskapet, gå i matbutikker, kan ikke lenger bruke parfyme og klarer ikke lukten av favoritt -duftepinnene mine. Det aller værste er at jeg ikke klarer lukten av ånden til kjæresten min. Og hvis han kommer litt svett hjem fra jobb etter en lang arbeidsdag klarer jeg ikke lukten av klærne hans. Er det flere som har det sånn? Jeg håper dette gir seg snart. Haha. Spesielt mtp. min kjære. Han er jo en renslig fyr, så det er ikke han det er noe galt med. Det er min crazy luktesans som tar helt av :bored:

Delvis. Klarte ikke å sette inn i oppvaskmaskin her en dag, stinka jo! Og bæsjebleiene til kommende storebror på 11 mnd er himla morsomme for tiden. :hilarious:

Her synes jeg det lukter makrell i tomat eller tunfisk på boks av det meste- alt fra varmtvann i springen til kjøttpålegg lukter makrell i tomat. Veldig rart. Og jeg liker ikke den lukta merker jeg :knegg:

Merker det samme med mine små. Mannen må ta tørking på do og bleier. Klarer ikke lukten av fiskekaker eller makrell i tomat.

Med første då klarte jeg ikke lukten av mannen. Han måtte ofte gå å sove på sofaen for jeg kastet opp av hvordan han luktet. Han kunne ikke lage seg kaffe, spise pasta, parmesan eller vaske hendene hos Svigers for de hadde en lavendelsåpe som gjorde meg så dårlig at jeg bare satt og brakk meg i timesvis. Klarte dermed ikke gå på besøk til svigermor og svigerfar men svigerfar luktet værst. Jeg klarte i 3 trimester lukten av kaffe. Jeg elsket lukten av klor.

Luktesansen begynner å ta av denne gangen også :yuck:

Det lukter en merkelig blanding av plast og rå egg når man åpner oppvaskmaskinen etter den har gått, som gjør meg skikkelig uvel.:yuck::yuck:

Og stanken av agurk når jeg åpner kjøleskapet.. grøss :yuck::yuck:

Ja kjenner lukter mye bedre nå.
Da de spiste kyllingvinger her hjemme, måtte jeg gå ut av rommet, for det lukta og så så nasty ut. Brakk meg hele tida :shy:

Kjenner også lukter mye bedre! Lukter parfyme lang vei fra folk på kafé og kjenner sigarettlukt mye sterkere fra naboer som røyker. En dag satt jeg i motsatt ende av sofaene fra mannen og sa plutselig: "Det lukter whisky", også så jeg at han hadde et glass whisky i hånden :hilarious:
Kjenner også at det lukter mer fra kjøleskapet :yuck: Når jeg er sulten og går for å sjekke i kjøleskapet hva vi har, blir jeg plutselig ikke så sulten lengre...

Back
Topp