Lukter..

Workinmoom

Glad i forumet
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Februarlykke 2022❄️
Jeg er en x-røyker. Å nå som gravid vrenger jeg meg når røykere går forbi meg for det stinker jo helt grusomt! Blir sååå kvalm!!
Min samboer får høre det hver dag(han røyker MYE!!!!) men har begyndt å ta hennsyn når han er hjemme:) flere med som har super luktesans??

Er x-røyker selv, slutta for mange år siden og nå HATER jeg sigarettrøyk, gravid eller ei så vrenger jeg alt jeg har når jeg lukter det. [emoji28] men det sies jo at de som er x-røykere er de som klager mest på de som røyker [emoji28][emoji28] jeg takler heller ikke lukta av folk som har vært ute å røyka, blir kvalm. Er ikke med vilje eller for å være stygg, det er bare blitt sånn

Er x-røyker selv, slutta for mange år siden og nå HATER jeg sigarettrøyk, gravid eller ei så vrenger jeg alt jeg har når jeg lukter det. [emoji28] men det sies jo at de som er x-røykere er de som klager mest på de som røyker [emoji28][emoji28] jeg takler heller ikke lukta av folk som har vært ute å røyka, blir kvalm. Er ikke med vilje eller for å være stygg, det er bare blitt sånn
Ja jeg får lyst til å barr senke gjennom gulvet!

Jeg har også fått super luktesans. Er for eksempel Grusomt å gå forbi panteautomatene i butikkene. De stinker øl :grumpy:

Last edited:
X-røyker selv. Har aldri tenkt over at røyk kan lukte så utrolig vondt, før jeg sluttet selv [emoji28][emoji28]

Samme her!
Nå som jeg er gravid brekker jeg meg skikkelig... Sykemeldt nå, men da jeg var på jobb var dette noe jeg slet med sammen med pasienter som luktet røyk.
Men orker ikke lukten til vanlig heller!

Sambo spiste pølse på ikea i stad, og tok en slurk av drikken min mens jeg var på do. Da jeg kom tilbake luktet jeg at han hadde drukket av drikken min mens jeg var vekk fordi det stinket wienerpølse av sugerøret. Var nødt til å hente et nytt fordi lukten var så overdøvende :hilarious::hungover:

Sambo spiste pølse på ikea i stad, og tok en slurk av drikken min mens jeg var på do. Da jeg kom tilbake luktet jeg at han hadde drukket av drikken min mens jeg var vekk fordi det stinket wienerpølse av sugerøret. Var nødt til å hente et nytt fordi lukten var så overdøvende :hilarious::hungover:
Ååh jeg skjønner deg såå godt!! Det er det værste!!

Synes det lukter pyton av søpla, i kjøleskapet, av de nymalte listene osv osv:depressed:

Back
Topp