Lukter?

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Er dere følsomme for lukter for tiden? Evnt hvilke sliter dere med?

Selv kom jeg inn til en bruker der de hadde vasket masse tøy og det stinket skyllemiddel lang vei. Jeg følte for å kaste opp, så ille var det. I tillegg sliter jeg med litt middagslukt :smiley-ashamed008

Yoghurt :p værste som fins når jentungen vil ha dette :p spesielt blåbær skyr.

Det er ikke enkelt med disse luktene altså! :hilarious: kjøleskapslukt er også ganske fælt :p

Merker noen lukter sterkere, men sluppet unna værste kvalmen [emoji4] Rareste er vell at gubben lukter det mer av. Ikke vondt, men mer [emoji23]

Jeg har alltid slete med ekstremt god luktesant i perioder. Da lukter jeg alt. Og syns alle tøymyknere lukter forferdelig. Syns lukten av brunsaus er helt forferdelig. Merket det nå når jeg skulle til mine foreldre å spise. Hadde mest lyst å snu i døren.

Bikkja til svigers stinker... [emoji40] spesielt når den prumper... [emoji27] Ellers går det bra

Ja, her også. Igrunn all lukt som kommer plutselig på meg. Lyst å kaste ut tulipanene mine for de lukter ikke godt heller [emoji85]

Kjenner mer lukter, men ingen som får meg til å spy enda :P Håper jeg slipper.. Husker sist svangerskap at jeg eeeelsket lukten i parkeringskjelleren til der mamma bor.... Gikk sakte mens jeg sniffa greit inn hele veien :D

Jeg hadde fått meg et nytt flytende vaskemiddel i går og vasket klær med det, det ble jeg så utrolig kvalm av og håper på å bli tom så fort som mulig eller gi det bort [emoji85] vet noen om det finnes flytende uten lukt?

Jeg hadde fått meg et nytt flytende vaskemiddel i går og vasket klær med det, det ble jeg så utrolig kvalm av og håper på å bli tom så fort som mulig eller gi det bort [emoji85] vet noen om det finnes flytende uten lukt?
Kanskje fra allergimerkene?

Jeg ville også sagt fra allergimerkene, men for min del syns jeg så og si alt av vaskemidler lukter noe veldig for tiden :p

Jeg må vaske glassene mine etter de har vært i oppvasksmaskinen, fordi jeg syns glassene lukter egg eller fisk.. nei, vi har hverken hatt egg eller fisk i det siste så det bør ikke sitte igjen lukt fra noe av delene [emoji23] .. selv etter oppvask og håndvask så syns jeg det lukter.. kanskje jeg rett og slett ikke liker lukten av glass?! Haha [emoji23]

Jeg må vaske glassene mine etter de har vært i oppvasksmaskinen, fordi jeg syns glassene lukter egg eller fisk.. nei, vi har hverken hatt egg eller fisk i det siste så det bør ikke sitte igjen lukt fra noe av delene [emoji23] .. selv etter oppvask og håndvask så syns jeg det lukter.. kanskje jeg rett og slett ikke liker lukten av glass?! Haha [emoji23]
Får de en annen lukt etter du har vasket dem da? [emoji85]

Back
Topp