Lukter

Beth

Forelsket i forumet
Var på teammøte i dag og det var en bolle med sjokoladekjeks midt på bordet. Det lukta så mye at det var like før jeg reiste meg for å sette den på lunchrommet i stedet. Haha :joyful:

Hadde virkelig ikke lyst på kjeks.

Har dere sterkere luktesans eller merker andre lukter enn har lagt merke til før?
 
Ja! Absolutt......... Spesielt de luktene jeg ikke liker :p
 
Jepp, kjekken vasket badet istad og jeg ble sittende og lukt og lukte. Helt nydelig:) :P
 
Mannne min lagde seg nudler i gårkveld og vi dreiv og snakka sammen på kjøkkenet, men sa at vi måtte gå inn i stua fordi det ble så mye lukt.. Fikk vondt i halsen av krydderet.
 
Gikk forbi godterihylla på butikken i sta, det luktet overraskende kvalmt. Jeg har ikke hatt noe søtsug etter jeg ble gravid.
 
Ja. Jobber inne på en skjermet enhet for demente, og der er det lukter i fleng!

Var en gammel mann som bor der som hadde tatt på deodorant med sterk lukt, og hver gang han gikk forbi meg eller omvendt så brekte jeg meg....
 
Synes sjokolade lukter j*****! Orker ikke tanken på å spise det heller:p og jeg som egentlig elsker sjokolade å kan spise det hver dag!
 
Jepp! Kjente at gubben hadde vasket klær med tøymykner da jeg sto på trappa og låste opp hoveddøra fra ute :smiley-angelic006
 
Ja, merkelig nok da jeg ikke et så langt på vei enda. Spesielt plagsomt er det med dameparfymer, noe jeg aldri pleier å kjenne noe til
 
Back
Topp