Lukter!

Lillegull-2012

Blir kjent med forumet
Er det fler her som er sinnsykt sensitiv på alle lukter? Alt lukter så forbanna stramt :( deodorant, nyvaskede klær, den saken som Sitter i do for å lage god lukt. Det er ille! Og all mat jeg ikke har lyst på lukter helvete :s I går spiste samboeren stekt kyllingfilet, ris og potetsalat, noe jeg normalt liker men som jeg ikke orket i går. Og da måtte jeg rett og slett gå i nedre etasjen og sitte der til han fikk luftet ut og pusset tenna sine :s

jeg vil ikke åpne kjøleskapet! føler d stinker inni der. i helgen var vi på besøk. da kunne jeg lukte at de hadde katt i gangen. luktet bløtfor. usj.

Hadde det sånn med förstemann, men nå er det kun kaffe jeg ikke klarer lukten av - forelöpig. 
Jeg som til vanslig eeeeelsker kaffe!! =P

Hårspray... jeg er allergisk fra før, men nå er det hundre ganger verre. Stakkars hun ene vaskehjelpen på jobb jeg skyr henne som pesten ! 
Og Chanel nr 5 og annen gammeldame parfyme! Stankbombe *isj* 

Høres ut so meg gitt ;) Er hypersensitiv for de fleste lukter.. Såper/sjampo, vaskemidler, matlukt, kaffe (YÆK) -Men elsker kaffe til vanlig altså ;) Og ting som jeg i utg.punktet trodde var relativt luktfrie, som tørkerull og såper/vaskemidler uten parfyme... Klarer ikke å skifte bæsjebleier av snuppa heller og vegrer  meg for å åpne kjøleskapet eller kaste ting i søpla :/ Uff, dagens syting ;)

Huff ja, jeg takler heller ikke lukten av kjøleskapet... Noe annet ile er stekelukt og lukten av nybakt brød, brekker meg bare jeg kjenner det... Hehe, mye rart vi reagerer på:)

jeg har supersensitiv nese fra før, og nå er det helt forferdelig.. jeg går i butikken og puster med åpen munn for å unngå å lukte folks kroppslukter eller mat eller stanken fra panteautomaten..
kan sniffe dårlig ånde på meters avstand..
det er grusomt..

Syns je kjenner alle lukter sterkere enn før. Itte så mye jeg reagerer spesielt på, men av ting som generelt lukter vondt, så brekker jeg meg..

Ja!!

Men var verre i begynnelsen, alt begynte å avta i uke 10 ca.. Men jeg er fortsatt var på vonde lukter. Jobber i barnehagen og der er det mange vonde lukter :P

Back
Topp