Lukter

AudiMamma

Gift med forumet
Kjenner alt av rare lukter for tiden, dette er helt grusomt.
Enkelte ting er det jo like før jeg spyr av mens andre får meg nærmest til å ramle i knestående av di deilige luktene jo...

Noen flere damer som har det slikt...?

Jaa, jeg har det akkurat slik! :P Det er helt forferdelig å være ute i offentligheten når di forferdelige luktene kommer! Da er det like før jeg spyyr! :P

Men jeg er jo glad for at det endelig kommer små symptom på at jeg gravid;)

lykkeliten123 skrev:
Jaa, jeg har det akkurat slik! :P Det er helt forferdelig å være ute i offentligheten når di forferdelige luktene kommer! Da er det like før jeg spyyr! :P

Men jeg er jo glad for at det endelig kommer små symptom på at jeg gravid;)

bra noen gotter seg over dette da...:p

Huff ja. Har aldri lagt merke til lukten av våt hund, men igår brakk jeg meg når bikkja kom inn!

fytti grisen jeg reagerer på lukter... ALT lukter jo...og dessverre synes jeg ingenting lukter godt - alt stinker!
Og skifte bleie på snuppa er jo pyton, bæsjebleier kan jeg bare glemme - brekker meg som en gal...

ja...jeg er veldig var på lukter :P

For eksempel så takler jeg ikke lukten av tunfisk, som mannen ELSKER....så nå må han bare holde seg unna når han spiser det...hehe...fikse og gå ut med søppel har også blitt en oppgave mannen må ta seg av for tiden :P

Mammaen til Julie skrev:
fytti grisen jeg reagerer på lukter... ALT lukter jo...og dessverre synes jeg ingenting lukter godt - alt stinker!
Og skifte bleie på snuppa er jo pyton, bæsjebleier kan jeg bare glemme - brekker meg som en gal...

Hehe... Sånne ting har jeg aldri klartå gjort uten å brekke meg å spy. Så helt siden lilla mi var nyfødt har mannen (el noen andre) måtte ta seg av alt som har med det å gjøre...

Haha jeg har bedre luktesans enn bikkja mi.. Samboeren min holder på å gå bananas. Jeg kan lukte hva han spiste for en time siden. Jeg kan lukte hva de spiser i tredjeetg. Jeg kan lukte at noen tygger tyggis i en gågate 10 meter foran meg.. Det er rett og slett helt grusomt.
Men sånn var det sist gang også. Frem til nå, så er alt absolutt prikk likt med symptomer, vondt og alt..

Huff, ja, jeg kjenner lukter så utrolig mye sterkere for tiden! Det er ekkelt å gå i butikker for alt lukter kjemikalier, plast og "nytt" liksom. Skulle lete etter noe i en plastpose i sted og steilet av den stygge lukten inni posen, der lå et brød og en sjampo liksom, ikke noe å reagere på.

Men jeg brekker meg heldigvis ikke av luktene da...

Jeg brakk meg på bussen i dag fordi dama foran meg hadde skikkelig ekkel parfyme og mannen på andre siden hadde sånn "udusja fett hår"-lukt!:S

OH YEAH!!! Og det fins ikke en god lukt i verden syns jeg akkurat no. Lukter som jeg har likt før som den herlige håndsåpa mi er for søt, kvalmende og skarp no. Kan lukte med en gang ungen tisser i bleia når han sitter sånn 1 meter fra meg.... og når jeg sitter på legekontoret gir jeg hatblikk til alle røykerne der og de som har dusja i parfyme....grøss grøss og grøss. :(

Jeg er nok litt rar.. Spyr av matlukt.. Er egentlig glad i mat selv, men nå orker jeg ikke lukta av varm mat. Det går mye i epler, gulrøtter og knekkebrød om dagen!

Back
Topp