Lukter litt "svidd" når vi ammer?

Agnete

Forumet er livet
Når jeg ammer babyen min så lukter det litt sånn rar "svidd" aktig lukt.
Den forsvinner når vi er ferdig og da lukter det ikke av babyen heller.
Siden jeg fortsatt er litt ekstrem med luktesansen min så fikk jeg min kjære til å lukte og han luktet det samme.
Noen flere som har opplevd dette?
Jeg pumper mye melk og melken lukter ikke slik :o

Aldri opplevd:) Først tenkte jeg at det sikkert bare var hormoner som gjør at det lukter sånn inni nesa di, hvis du skjønner hva jeg mener? Hehe:) Men er jo ikke det når mannen lukter det samme. Merkelige greier! Opplever du det som ubehagelig?

Aldri opplevd:) Først tenkte jeg at det sikkert bare var hormoner som gjør at det lukter sånn inni nesa di, hvis du skjønner hva jeg mener? Hehe:) Men er jo ikke det når mannen lukter det samme. Merkelige greier! Opplever du det som ubehagelig?

Var det jeg tenkte også, derfor fikk jeg mannen til å lukte :p For hormonene sitter nok godt enda, og luktesansen er ekstrem.. Så tenkte det var meg det var noe galt med.
Jeg er som sagt litt rar enda, så synes det lukter litt godt :p Hihi
Min samboer tullet med at babyen suger så hardt at det blir svidd :p
Men skjønner liksom ikke hva det er så er litt nysgjerrig :D

Var det jeg tenkte også, derfor fikk jeg mannen til å lukte :p For hormonene sitter nok godt enda, og luktesansen er ekstrem.. Så tenkte det var meg det var noe galt med.
Jeg er som sagt litt rar enda, så synes det lukter litt godt :p Hihi
Min samboer tullet med at babyen suger så hardt at det blir svidd :p
Men skjønner liksom ikke hva det er så er litt nysgjerrig :D
Haha, ja det var jo en god forklaring da!:)
Ja, nei, det hørtes veldig rart ut. Du får snuffe u vei:) Håper noen andre kan gi deg svar da !

Kjenn på babyen din om h*n bli klam :)

Min blir varm og klam under amming og får lett en merkelig lukt av tekstiler mot hud :)

Hehe, så rart!

Back
Topp