Lukter du reagerer på?

Gæmmis

Elsker forumet
Jeg takler ikke lukten av håndsåpen på badet, så den har jeg kastet (før jeg testet positivt, skjønte ikke at det kunne ha noe med saken å gjøre).

Nå står det en kylling og putrer i ovnen, sammen med noen rotgrønnsaker, og jammen sitter jeg ikker her og føler meg en smule uvel med den lukta[&:]

Sist jeg var gravid ble jeg dårlig at steikelukt[:-]

Vet ikke hvor jeg skal begynne engang jeg. Tror det er lettere å si alt som lukter[:'(]

klarer ikke lukten av noe løk, det klarte jeg heller ikke når jeg gikk gravid med sønnen min[:'(]

Alt som lukter i det hele tatt, virker som lukter mye mye sterkere, og det betyr ikke at det lukter værre, men ikke bedre heller. Blir ofte forvirret jeg. Jeg kan hardnakket si det stinker, mens de rundt meg kan ikke kjenne noen ting. Merkelig det der[:'(]

ORIGINAL: Lykkedokka

Alt som lukter i det hele tatt, virker som lukter mye mye sterkere, og det betyr ikke at det lukter værre, men ikke bedre heller. Blir ofte forvirret jeg. Jeg kan hardnakket si det stinker, mens de rundt meg kan ikke kjenne noen ting. Merkelig det der[:'(]

helt enig!!!!

ORIGINAL: Lykkedokka

Har det på samme vis! På jobb her en dag kom vi inn på kjøkkenet, og jeg utbrøt at her STINKER det jo av oppkast. Mine to kollegaer kjente ingenting[8|] Jeg var ved å gå i gulvet av kvalme[:-]

har ikke noe særlig symptomer eller noe enda [&o][:)] godt å slippe men blir litt bekymret

takler ikke parfymelukt, og syns egentlig alt lukter råttent...

ORIGINAL: bibbiii

har ikke noe særlig symptomer eller noe enda [&o][:)] godt å slippe men blir litt bekymret

Ikke vær bekymret, men heller vær glad du slipper (foreløpig). Folkene rundt meg tror jeg er gal.
Hormoner er noe merkelige greier.

Tåler ingen lukt overhodet, INGENTING må lukte NOE, så her er det mye [:'(] ute og går! Tøymykneren må byttes ut til en luktfri nå og mannen må ikke bruke parfyme, da blir det iallefall ikke noe nærkontakt! Slitsomt...huff!

Er ganske fasinerende egentlig. Men mat som var så godt tidligere, er ikke fult så godt lenger, og det bare pga lukten[:@]

alt som stinker og lukter..SPESIELT rømme og potetsalat[:'(][:'(]

ORIGINAL: happy86

Jeg har fått for meg at hunden til mine foreldre lukter blåskjell... klarer nesten ikke å være i nærheten av han. syns så synd på han når han kommer og vil kose, elsker jo det dyret...

Hehe, av alle ting da:-)
Kroppen og hodet kan virkelig gjøre oss rare.
Gudskjelov at det ikke har blitt en rar "lukt" av katten min. Han klarer jeg ikke la være å kose med:-)

ORIGINAL: trilletralle

Vet ikke hvor jeg skal begynne engang jeg. Tror det er lettere å si alt som lukter[:'(]

enig[:'(] spesielt parfymen til sambo [:@] den r jo såååå god til vanlig [:)]

Røyklukt, salami, makrell i tomat og det rareste av alt: Eg klare ikkje lyden av menn/gutar som tisser[8|][8|][8|]

I dag var det flere eldre damer neddynket i parfyme innom i butikken jeg jobber i.. Ble så kvalm og dårlig... Skikkelig ekkelt. Skal jo smile og være høflig, men ville bare springe ut. ..

Mye som er ille. Men ingenting slår den jævlige røyklukta! Synes hele byen står med en sig i hånda...

ORIGINAL: Snart2BarnsMamma

Mye som er ille. Men ingenting slår den jævlige røyklukta! Synes hele byen står med en sig i hånda...

Var på konsert eg og der sto det ein langt framme og røykte... Og den lukten kjente eg godt og då hadde eg nett funnet ut at eg var gravid[:-][:-]

Alt som lukter pittelitt dårlig til vanlig stinker forjævlig nå. Klarer ikke ta ut bosset, nesten ikke hive noe i bosset engang. Middagslukt blir jeg uvel av spesielt hvis det er eddik eller ketchup i sausen eller lignende. Jobber med fisk daglig og merker jeg sliter litt enkelte dager. Spesielt om morgenen.

hehe, jeg sliter litt med brødlukt jeg da[:D] Det merket jeg før jeg visste jeg var gravid da, men nå skjønner jeg jo hvorfor[;)]

Back
Topp