Lukta?

Tommelise86

Betatt av forumet
E d fler enn mæ som har blitt veldig ømfintlig på diverse lukta?

Æ takle itj burritos lukt å ustekt kyllingfilet.. Brekke mæ tvært! [8D] å så klart så ska vi ha tikka masala t mat i kveld å æ sitt her å brekke mæ som bare d [&:]

Jaa... Jorbær er det værste som finnes! Er som et slag i ansiktet når jeg går forbi dem på butikken.
Og når jeg skal lukte for å kjenne om pålegget fortsatt er bra, så klarer ikke nesen min bestemme seg. hehe. Pluss at jeg kan lukte visse ting på laaaaang avstand:P

hehe, bra at æ ikke e alein da[8D]
Har d likens me kjøttpålegg æ, veit itj kor æ ska gjør av mæ akkurat no så kjøkkenvindue står på fullt gap å min kjære gikk nettopp ut me søpla så håpe æ får t å fikse nå mat t oss snart for kjenne æ råsulten å kvalm [8D]

JAAAA[:(] klarer ikke favoritt parfyma mi haha og sambo sin ene parfyme hehe...

og luta ta fiskeboller haha... som er favoritt middagen min!

og fisene til sambo... da brekker jeg meg så ille at jeg spyr hehe

parfymen min har jeg måttet bytte! Den lukter ikke godt lenger!![&:] Men ellers har jeg ikke merka så mye!

Da jeg var 7-8 uker på vei lå jeg i senga og var kvalm. Samboeren min hadde dusja og tatt på seg spraydeodoranten sin. Jeg kasta opp i senga av lukta [:'(] Ble så irritert på han at jeg gikk å kasta deo`n i søpla, og kjøpte ny roll-on til han senere på dagen. Hormonell jeg? Neh [:)]

Ellers er kaffe en grusom lukt for meg nå - elsker lukten vanligvis.

ORIGINAL: nadja1986

JAAAA[:(] klarer ikke favoritt parfyma mi haha og sambo sin ene parfyme hehe...

og luta ta fiskeboller haha... som er favoritt middagen min!

og fisene til sambo... da brekker jeg meg så ille at jeg spyr hehe

ååååå, fiskebolla hadd vært godt! [8D]
Hhahah, fisan t samboern e ikke nå god nei [8D]

ORIGINAL: Kristine79

Da jeg var 7-8 uker på vei lå jeg i senga og var kvalm. Samboeren min hadde dusja og tatt på seg spraydeodoranten sin. Jeg kasta opp i senga av lukta [:'(] Ble så irritert på han at jeg gikk å kasta deo`n i søpla, og kjøpte ny roll-on til han senere på dagen. Hormonell jeg? Neh [:)]

Ellers er kaffe en grusom lukt for meg nå - elsker lukten vanligvis.

Hahaha, dritbra [8D]
Kaffelukta syns æ e go fortsatt men like d itj da [8D]

vi måtte fuge en sprekk på badet her om dagen.. jeg ble nesten gal av den lukte, og pencilinen min lukter så kjemikaler.. for og ikke sankke om samboeren min om morran syntes han stinker(han er ganske så renslig av seg)[&:].. blir gal av denne lukte sansen [:@]

haha.... har et eks fra i dag faktisk[8D]

satt hjemme på verandaen hos mamma og pappa - mamma hadde satt lapskauskjelen til kjøling der i natt... hu tok av lokket og sette det på igjen.. etter ca 10 sek kom det fra meg..

"hvem er det som har prompa nå a...??" Syns d lukta skikkelig sur promp...[8|] og jeg er VELDIG glad i mammas lapskaus altså[8D]

JEPP!!!
Kan ikke åpne kjøleskapet uten at eg brekker meg[:'(]
Eg klarer parfymelukter, men kan ikke ta på meg lenger for eg brekker meg når eg tar på. Klarer ikke den alkoholdunsten som kommer![:'(]
Lage middag i uggen tilstand e ren tortur!!![:o]

[:D] Jeg har også begynt å reagere litt på lukter [:)] Er det rareste jeg har vært borti ,, Blir ordentlig kvalm av luktene i kjøleskapet også syns jeg det lukter katte urin overalt !! Slitsomt vettu *he he *

Eg klarer ikkje lukta av håndsåpen på badet, måtte kjøpe ny [8D] Og så har eg nekta samboer å bruke solkrem med kokoslukt [8D] Og så reagerer eg veldig på lukta av hunden, selv om den ikkje er så sterk egentlig.

Sitter å humrer her kjenner meg sååå igjen. Jeg har vært sånn lenge..

Jeg brekker meg av lukta på kjøkkenet, lukta i kjøleskapet, og av lukta i skapet under vasken. Tunfisk, kjøtt-generelt, røyk, leieboerens tøymykner, og løk [&:]
Kan til tider brekke meg av ingen ting også, men føler at en hund sin luktesans er blåbær i forhold.. Men det går vel over?[:)]

I det første svangerskapet tålte jeg verken lukta eller synet av resturant-pizza! Frossen og hjemmelagd pizza gikk fint da[:D] nå tåler jeg ikke lukta av grillmat..[:'(]

Huff... vi har vell noen lukter vi ikke klarer alle...
Jeg sliter med å sitte for nærme noen av barna i barnehagen.... så føler meg helt forferdelig... for jeg er jo super glad i dem... men ikke når de har spist gressløk eller noe annet illeluktene....
åsså er det en lukt i kjøleskapet jeg ikke greier... men det er ingen andre som kjenner den...[:'(][:'(][:'(] men har ¤bank i bordet¤ ikke kasta opp av noe enda... blir bare veldig kvalm....

Back
Topp