Lukt??

fillifjonka

Glad i forumet
Flere som reagerer på lukter?
Føler luktesansen har blitt helt tullete jeg.
[:-][:-]

Helt normalt.
Enkelte ting lukter fantastisk, mens andre, helt forferdelig uavhengig av hva de luktet før.
Mannen tok seg et glass hvitvin i går. Jeg ble sittende med det i hånden og lukte. Det luktet FANTASTISK.
Smake hverken kan jeg, eller hadde jeg lyst til, men lukte..mmmmmmmmmmmmmmm

Skulle spise på restaurant ved brygge idag... Frem til jeg kom ditt, luktet sjø og holdte på å kaste opp[:'(]

Ikke enda, nei.. [:)]
Men det kommer nok.. forrige gang var både smaks- og luktesans helt på bærtur [8D]

Jeg merker veldig godt forskjell . Jeg tålte alt av lukter før. Merker nå at mat og absolutt alt er helt grusomt..

Jeg har det også lukter jeg reagerer på, har store problemer med å fylle bensin f.eks. (jeg vet mange gravide elsker den lukten, men....), lukten av en del blomster/planter og når folk ikke har pussa tennene på lenge. [:'(] I tillegg er det en del smaker som ikke slår an lengre. Tidligere var jeg kaffeoman, så tenkte jeg skulle kutte ned på det pga koffeinet. Men fant plutselig ut at jeg ikke takler smaken på kaffe lengre! [:D]

Har fått en luktesans ut av en annen verden! De forrige eierne av huset vårt røykte, og plutselig etter to år(og ommaling av hvert eneste rom) luktet det røyk i huset!!!! Har også desverre oppdaget at lukten av sigarettrøyk tar vekk kvalmen. Unngår det som pesten, men merker at jeg blir mindre kvalm hvis noen som røyker går forbi meg. Rart siden jeg aldri har røyket eller bodd men noen som røyker!!!

Hehe.. her er det også en overfølsom nese ute og går. Heldigvis foreløpig bedre enn forrige svangerskap- MEN spøy da jeg åpnet kjøleskapet i morges.. [:D] Klarer virkelig IKKE kjøleskapslukt:( Blæh!!

Back
Topp