lukt i fra navlen...

*husmora*

Gift med forumet
Jenta mi er 5 dager gammel nå, og navlestumpen holder på å falle av. Den henger bittelitt enda. Det er litt lukt i fra den, noen andre som har opplevd dette?!

Jeg har en jente på 2,5 år og hadde ingen god navle opplevelse med henne, og der var det mye tull men kan ikke huske lukt....

altså om du stikker nesa helt bortpå lukter det jo ikke no digg.. men om det lukter heavy fra avstand tror jeg nok kanskje jeg ville hørt med helsesøster..

ORIGINAL: CogJ

her klarte såvidt å gi hun mat fra armene... hehe.. herreguuuud som det stinket.. på LANG avstand.. er visst normalt..

Samme med begge mine!

tuppa vår sin luktet sinnsykt dagen den falt av..., skikkelig hæslig lukt..  husk og rense navlen med klorhexidin

ORIGINAL: loui

tuppa vår sin luktet sinnsykt dagen den falt av..., skikkelig hæslig lukt..  husk og rense navlen med klorhexidin

jeg fikk beskjed om at var den tør osv skulle jeg la den være som den var.. kun tørke litt forsiktig rundt med en qtips etter bading..

Her luktet det pyton de siste dagene før den falt av, det er helt normalt. Så lenge det ikke er masse puss, og huden rundt ikke er rød / irritert, så er det ikke farlig. Vi bare holdt den tørr, renset ikke med noe spesielt. Det kan hende et lukter mindre hvis man renser med klorhexidin, men det blir ikke færre infeksjoner, og det går lengre tid før den ramler av.

helt normalt at det lukter. hos mine luktet det helt grusomt. helsesøster så det var helt normalt

takker!!!!

Back
Topp