Luksusproblemet mitt...

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
...vil slutte å pumpe nå, men blir ikke "kvitt" melka :P o_O ;)
Klarer ikke å bare droppe å pumpe, pumper nå morra og kveld, for blir så sinnsykt melkesprengt! Prøver nå å bare pumpe litt, altså 15min i stedet for 30, men puppene øker tydeligvis bare farta på utdrivninga så det kommer samme mengde (180ml) på kortere tid ;eek:
Noen som har tips til å få stopp???

Da jeg sluttet å pumpe led jeg meg bare gjennom litt spreng, og håndmelket bare det værste.. Så avtok produksjonen av seg selv :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Da jeg sluttet å pumpe led jeg meg bare gjennom litt spreng, og håndmelket bare det værste.. Så avtok produksjonen av seg selv :)

Jeg gjorde det samme :-) ikke noe behagelig, men tror det eneste som funker er å kun pumpe eller håndmelke det mest nødvendige. Produksjonen avtok veldig raskt.

Tror du kan få tabletter hos legen,som gjør at melken slutter selv?
Så slipper du og få evt brystbetennelser osv :)

Tror du kan få tabletter hos legen,som gjør at melken slutter selv?
Så slipper du og få evt brystbetennelser osv :)

hmh...det var ikke dumt! For har kroniske tette melkekjertler, så er nettopp redd for betennelse om jeg bare kutter pumpinga og holder ut ;) :P

høres aldeles grusomt ut da! :P Hvor lang tid tok det da?

Jeg ville også droppet pumpen. Håndmelket den værste sprengen og eventuelt fått noe for å stoppe produksjonen...

Jeg ville også droppet pumpen. Håndmelket den værste sprengen og eventuelt fått noe for å stoppe produksjonen...

synes håndmelking er så sinnsykt lite effektiv o_O Kan jo holde på i en evighet uten at det merkes overhodet :P

synes håndmelking er så sinnsykt lite effektiv o_O Kan jo holde på i en evighet uten at det merkes overhodet :p
PRøvd mens du tar en varm dusj eller har varme omslag på?

høres aldeles grusomt ut da! :P Hvor lang tid tok det da?
Tok 3-4 dager, tror jeg.. Så var sprengen borte. Men produksjonen holdt seg litt til, så jeg brukte ammeinnlegg i noen uker etterpå. Det kommer ikke til å avta så lenge du pumper, dessverre.

Tok 3-4 dager, tror jeg.. Så var sprengen borte. Men produksjonen holdt seg litt til, så jeg brukte ammeinnlegg i noen uker etterpå. Det kommer ikke til å avta så lenge du pumper, dessverre.

har jo kutta fra 5 til 2 pumpinger om dagen, og trodde mengden ville minske, som når man ammer...men neida, ikke overhodet :P ;)

Prøv å ha på deg en for liten Bh og pump bare litt når du føler at du bare må. :) det fikk jeg beskjed om å gjøre og det funka :) bhen må være utrolig stram

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Prøv å ha på deg en for liten Bh og pump bare litt når du føler at du bare må. :) det fikk jeg beskjed om å gjøre og det funka :) bhen må være utrolig stram

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

hmmm, er vel bare å ta på en av de knøttsmå bh-ene jeg hadde fra før jeg ble gravid ;) :P

Håper det ordner seg:-)

Masse lykke til:) Hadde bedt om tab fra legen så du slipper brystbetennelse:)

jeg skal prøve å kutte ned til ei pumping om dagen nå først, og funker ikke det iløpet av et par dager så skal jeg be om tabletter ;)

Ja, det hørtes lurt ut:) Håper det funker:)

Back
Topp