Jeg har nok melk til 4 babyer! Goosh.. og sår nok til 4 brystvorter.. Auauuuu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilke tenker du på? Heter den ammekrem?Prøvd ut ammekrem? Hjalp meg i sist.svangerskap, så det er handlet inn her
Håndmelking var perfekt så det skal jeg fortsette å gjøre. Hehe. Jeg trodde det trigget til mer produksjon men det fikk jeg fortalt idag at ikke stemmer. Takk for tips♡Vet det er luksusproblem, men det kan være ganske slitsomt med for mye melk. Får håpe det stabiliserer seg etterhvert. Hos meg roet det seg ikke ned før babyen var 6 mnd.. Ganske frustrerende.. Stod opp flere ganger hver natt i tillegg til amming for å håndmelke. Bare for å få bort værste sprengen. spruten stod hele tiden :/ Har desverre ikke så mange råd enn å si hold ut
Håper det stabiliserer seg selv snart. Her nekter hun å ta puppen hvis hun ikke er sultenHer og er det så mye melk atte fy. Lillesøster henger ikke like i puppen som det storebror gjorde, og jeg prøver å tilby hele tiden for å lette presset[emoji41]
Hvilke tenker du på? Heter den ammekrem?
Jeg har purelan, simplex øyesalve og bascimysin.. Heheh.. Men syns ikke noe hjelper igrunn. Så skal kjøpe kompressor. Og ull-innlegg.Brystevortekrem for såre brystvorte.
Jeg tør ikke å pumpe. Haha. Livredd for å øke mer. Hihi. Men takk for tips. Skal ha det med frysing i bakhodet..Med mine to andre pumpa jeg bort det verste presset, og prøvde å passe på å ikke øke produksjonen. Frøys ned melka og brukte den i den første grøten..
Den har jegPrøv purelan for såre brystvorter
Multimam! Jeg har nettopp kjøpt for å legge i fødebagen håper du blir bedre snart!
Multimam kompress! Var gull verdt for meg vertfall
Jeg tør ikke å pumpe. Haha. Livredd for å øke mer. Hihi. Men takk for tips. Skal ha det med frysing i bakhodet..
Må google!Du må kjøpe multimam kompresser, de er helt fantastiske! Så sinnsykt brystspreng og sårt her også, men de kompressene er gull verdt altså! Bruker også ullinnlegg for å lindre litt. Og venteeer på at den værste sprenger skal gi seg [emoji849]
Og ja, cottermanns grep før du legger til. Også gull verdt synes jeg!