Luksusproblem

Guttemammax2

Glad i forumet
Når man skal gå gjennom klærne etter eldstemann, og ser man egentlig har for mye av det meste.....

Har også vært på 3D i dag. Lillebror ser ut til å ligne veldig på storebror :D litt liten av vekst, så ser ikke ut til å ha blitt noe påvirket av svangerskapsdiabetesen :)

Samme her ... Har også vært i kjelleren og funnet en del arvet jentetøy som vi ikke fikk bruk for til storebror, og det var mer enn jeg husket ... ☺

Er så deilig når man faktisk kan bruke noe igjen :) det blir jo brukt så kort ofte. Å ikke slitt.

Har selv gått gjennom alt babytøyet fra storebror. Hadde endel nøytralt jeg har spart på, et par sentimentale plagg. Å resten solgte jeg :D men alt i ull sparte jeg på. Tenker at om det er blått, får vi bare kombinere med rødt eller rosa ;) ull er så dyrt at det er veldig gjenbruktvare syns jeg ;)

Her hadde vi nok gutteklær til sikkert 3-5 babyer sist. Men ikke alt jeg vil bruke igjen på jente

Vi har nok også for mye. Hadde mye med førstemann, og fikk enda mer med nr 2. Og nå ventes gutt nr 3. Så tror egentlig ikke at vi trenger å kjøpe noe, annet enn ull i den minste størrelsen ;) er jo stas å finne frem igjen klær etter søsknene :)

Vi har også arvet (lånt) en del, men også kjøpt litt selv :) Er koselig å kjøpe selv og så har vi jo planer om å få flere barn og da er det greit å ha en del ting selv :)

Gått igjennom klærne etter storebror her også, sortert etter str og lagt i kasser :) det var såå koselig, dukket opp såå mange minner<3 første plagget han hadde på seg og første plagget jeg kjøpte!!

Åå så gøy! Gleder meg til 3d ul og se om det er noen søskenlikhet!
Her har vi også for mye, å det er virkelig et luksusproblem for nå kan jeg jo ikke handle mer!! Var tilbud på newbie idag og sto sikkert i 20min å diskuterte med meg selv så jeg ikke skulle handle noe:p :arghh:

Jeg også har for mye :p men gleder meg så mye til å vaske det og legge det på plass :D

Har nok også mye mer enn vi trenger akkkurat nå, for vi har klærne fra første vår, og så har vi arvet fra en nevø, så vi har både til jente og gutt :)

Back
Topp